حسن‌پور عنوان کرد: واحدهای تهیه غذا، رستوران‌های بین‌راهی ،پارکینگ‌های عمومی ومراکز توزیع میوه از دیگر اماکنی هستند که مورد بازرسی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۹۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 20 March 2017
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به بازرسی‌ از واحدهای صنفی سفال لالجین، گفت: این واحدها پس از دریافت تذکر کالاهای خارجی خود را جمع‌آوری کردند.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا حسن پور اظهار داشت: با اجرای طرح بازدید نوروزی از 28 بهمن‌ تا 28 اسفند هزارو 119 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: 177 اکیپ فعال در استان از واحدهای صنفی بازرسی می‌کنند که با گذشت یک ماه از اجرای طرح بازرسی نوروزی 834 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمانی و اجرای طرح ویژه نوروزی و تأکیدات استاندار در کمیسیون تنظیم بازار استان، با گذشت 28 روز 177 اکیپ در دو شیفت صبح وبعد از ظهر از واحدهای صنفی استان همدان بازرسی کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح از واحدهای سفال لالجین بازرسی شد که پس از تذکر واحدهای صنفی کالاهای خارجی خود را جمع‌آوری کردند.

حسن‌پور عنوان کرد: واحدهای تهیه غذا، رستوران‌های بین‌راهی ،پارکینگ‌های عمومی ومراکز توزیع میوه از دیگر اماکنی هستند که مورد بازرسی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تشکیل 834 پرونده تخلف، بیان کرد: بیشترین تخلف عدم درج قیمت و گران‌فروشی و میزان محکومیت‌ها یک میلیارد 26 میلیون ریال است.

وی با اشاره به روش‌های برقراری ارتباط مردم با تعزیرات حکومتی استان، اظهار داشت: سامانه پیامکی 30000135 آماده دریافت گزارشات است.

حسن‌پور اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح نوروزی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی در آشپزخانه یک مرکز درمانی استان 102 کیلوگرم ماهی و 33 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، افزود: تعزیرات حکومتی این مرکز درمانی را به اتهام تقلب علاوه بر ضبط و توقیف کالا به پرداخت مبلغ 44 میلیون و280 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد که جریمه موصوف وصول و به خزانه دولت واریز شد.

وی تصریح کرد: دربرخورد با متخلفین و کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند هیچ‌گونه توجیحی پذیرفته نیست و با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار