خاکسار گفت: به عنوان هماهنگ‌کننده اماکن اقامتی و تجهیزات گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و متولی گردشگری استان تحت پوشش اداره‌کل میراث فرهنگی استان هماهنگی لازم برای ایام نوروز انجام شده است تا ضمن اینکه اقدامات نظارتی را در ایام نوروز به طور جد دنبال می‌کنیم، کلیه هتل‌ها و اماکن اقامتی در سطح استان رصد شوند.
کد خبر: ۳۹۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 20 March 2017
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: اقدامات نظارتی را در ایام نوروز به طور جد دنبال می‌کنیم به طوریکه کلیه هتل‌ها و اماکن اقامتی در سطح استان رصد می‌شوند.

به گزارش ایسنا؛ علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: به تأکید فراوان دکتر احمدی‌پور، رئیس سازمان گردشگری کشور و معاون رئیس جمهور مبنی بر برپایی نوروزی متفاوت با سال‌های گذشته، این امر به منظور ثبت جهانی نوروز در یونسکو انجام می‌پذیرد بنابراین باید مفاهیم و آئین‌های نوروزی را بیش از پیش به مردم معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم نوروزی شاد و متفاوت را برای شهروندان و میهمانان نوروزی رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: جلسات متعددی برای فراهم این مهم در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان داشتیم.

خاکسار در ادامه تصریح کرد: به عنوان هماهنگ‌کننده اماکن اقامتی و تجهیزات گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و متولی گردشگری استان تحت پوشش اداره‌کل میراث فرهنگی استان هماهنگی لازم برای ایام نوروز انجام شده است تا ضمن اینکه اقدامات نظارتی را در ایام نوروز به طور جد دنبال می‌کنیم، کلیه هتل‌ها و اماکن اقامتی در سطح استان رصد شوند.

وی با بیان اینکه رضایت میهمانان و مسافران برای ما در اولویت است، افزود: امسال اگر موردی از تخلف در هتل‌ها و اماکن اقامتی گزارش شود، سفت و سخت پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و هیچ‌گونه مماشات و تعارفی با صاحبان این اماکن نخواهیم داشت به طوریکه جریمه، تنزل درجه، ابطال پروانه و معرفی به تعزیرات حکومتی در انتظار هتلداران و مسافرخانه‌داران متخلف است.

وی درباره خانه‌مسافرهای بی‌مجوز گفت: امسال نیروی انتظامی، دادگستری، فرمانداری و استانداری و سایر دستگاه‌ها قول قطعی داده‌اند که با این مقوله برخورد جدی صورت گیرد چنانچه سال گذشته در این راستا 38 خانه‌مسافر بی‌مجوز پلمب شد.

خاکسار در پایان از تمامی شهروندان استان همدان درخواست کرد: امسال همگی با هم شرایط میزبانی مطلوبی برای میهمانان و مسافران نوروزی استان همدان داشته باشیم و موجبات رضایتمندی و خرسندی مسافران را فراهم آوریم تا آنها مشوق سایرین برای سفر به استان شوند و بتوانیم همدان را از مسیر به مقصد گردشگری مبدل سازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار