معاون عمرانی استاندار همدان در مراسم افتتاح ستاد اسکان نوروزی شهرداری همدان از آمادگی استان همدان برای پذیرایی و استقبال مناسب از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی توسط شهرداری ندیشیده شده و مشکلی در این باره وجود ندارد.
کد خبر: ۳۹۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 17 March 2017
ستاد تسهیلات و اسکان نوروزی همدان با حضور مسئولان استان در مجتمع عین القضات همدان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، ستاد تسهیلات واسکان نوروزی ظهر امروز با حضور معاون امور عمرانی استاندار، شهردار همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، اعضای شورای اسلامی شهر همدان و سایر مسئولان در مجتمع فرهنگی- هنری عین القضات همدان برپا شد که در آن نمایندگان نهادها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

ستاد اسکان نوروزی امروز شهرداری همدان آغاز به‌کار کرده و تا 15 فروردین ماه به مسافران نوروزی خدمات مرتبط در راستای اسکان ارائه می‌دهد.

در این ستاد نمایندگان هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها، شرکت غار علیصدر، مجموعه تله‌کابین گنج‌نامه و سایر فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری حضور دارند که خدمات مرتبط با این ایام را به مسافران ارائه می‌دهند.

معاون عمرانی استاندار همدان در مراسم افتتاح ستاد اسکان نوروزی شهرداری همدان از آمادگی استان همدان برای پذیرایی و استقبال مناسب از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی توسط شهرداری ندیشیده شده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

محمودرضا عراقی عنوان کرد: تمام موارد و اطلاعاتی که یک مسافر نیاز دارد در این ستاد وجود داشته و مسافران می‌توانند در این ستاد حتی محل اسکان خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان عملکرد مطلوبی در راستای آماده‌سازی شهری برای استقبال از نوروز داشته است، گفت: استان همدان نوروز امسال مقصد گردشگران بسیاری خواهد بود که باید زمینه پذیرایی از این افراد به طور مطلوبی فراهم شود.

شهردار همدان نیز در این آئین اظهار داشت: شهرداری همدان امسال در دو حوزه کاری ستاد استقبال از بهار و ستاد اسکان فعال شد و آمادگی خدمات رسانی به مسافران نوروزی را علاوه بر اسکان در حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک، زیباسازی و فضای سبز دارد.

سید مصطفی رسولی عنوان کرد: نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان و زیر ساخت‌ها، آموزش و پرورش، هلال احمر و جامعه هتل داران در این ستاد حضور دارند و به محض ورود گردشگران خدمات رسانی می‌کنند تمامی امکانات و نیازهای اولیه مسافران در این مکان فراهم شده است.

رسولی با بیان اینکه با اصناف و بازار نیز هماهنگی شده تا تعدادی از آنها در ایام نوروز برای خدمات رسانی به مردم و مسافران فعال باشند، گفت: این مشکل در سالهای گذشته وجود داشت که در نوروز بازار تعطیل می‌شد و مسافران برای تهیه ارزاق خود با مشکل مواجه می‌شدند که امسال در جلسه خدمات سفر رفع شد.

شهردار همدان تصریح کرد: موضوع مورد تأکید دیگر در ستاد خدمات سفر این بود تا امسال تمهیداتی برای فراهم کردن فضای سرپوشیده برای اسکان مسافران در ایامی که با برودت هوا و بارشها مواجه می‌شویم داشته باشیم که این امر تحقق یافت.

مسیر دسترسی به ستاد اسکان همدان

به گزارش تسنیم، گردشگران نوروزی بعد از ورود به شهر همدان برای دریافت خدمات اسکان می‌توانند بعد از ورود به شهر مسیر چراغ قرمز(میدان سپاه) را طی و سپس به سمت میدان آرامگاه باباطاهر حرکت کرده و به مجتمع فرهنگی عین القضات همدانی که در حد فاصل بین میدان آرامگاه باباطاهر و میدان فلسطین قرار دارد مراجعه کنند و از خدمات ستاد بهره‌مند شوند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار