آئین تجلیل از چهره‌های شاخص ورزش استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 17 March 2017
آئین تجلیل از چهره‌های شاخص ورزش استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا،در آئین تجلیل از چهره‌های شاخص ورزش همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم همدان در مجلس، رئیس و اعضای شورای شهر، رؤسای هیئت‌های ورزشی، قهرمانان، مربیان و ... حضور داشتند.

میثم مصطفی‌جوکار، مرتضی تبریزی، حمید اسلامی، بیژن حیدری، مه‌لقا جام‌بزرگ، آرمین تشکری، زهرا نجاتی، عادل برقعی، حمید زورآوند و سکینه خدابنده‌لو نفراتی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

2 هفته پیش بود که یکی از کانال‌های خبری همدان اقدام به برگزاری یک نظرسنجی گسترده کرده و 10 نفر از برترین‌های ورزش همدان را انتخاب کرد تا با رأی مردم، نفرات برتر انتخاب شوند. در این نظرسنجی گسترده نزدیک به 5 هزار نفر مشارکت کردند که در پایان میثم مصطفی‌جوکار عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2008 پکن با تصاحب بیشترین رأی، عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

در این نظرسنجی به انتخاب خبرنگاران ورزشی استان همدان، حمید اسلامی دونده پارالمپیکی استان، مه‌لقا جام‌بزرگ عضو تیم ملی تیراندازی بانوان در المپیک 2012 و 2016، سکینه خدابنده‌لو مربی تیم ملی تیراندازی بانوان در المپیک، میثم مصطفی‌جوکار عضو تیم ملی کشتی در المپیک2008، مرتضی تبریزی عضو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، بیژن حیدری داور بین‌المللی فوتبال، حمیدرضا زورآوند عضو تیم ملی دوومیدانی در المپیک 2016، زهرا نجاتی عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پارالمپیک ریو، آرمین تشکری عضو سابق تیم ملی والیبال و عادل برقعی داور بین‌المللی تنیس به رقابت با هم پرداختند.

در این نظرسنجی میثم مصطفی‌جوکار 36 درصد آرا را به خود اختصاص داد، مرتضی تبریزی با 14 درصدآرا دوم شد وحمید اسلامی با 13درصد عنوان سوم را ازآن خود کرد. بیژن حیدری، مه‌لقا جام‌بزرگ، آرمین تشکری، عادل برقعی، زهرا نجاتی، حمیدرضا زورآوند و سکینه خدابنده‌لو نیز در این نظرسنجی عناوین بعدی را از آن خود کردند.

در مراسم شب گذشته قرار بود حمید سوریان نیز حضور داشته باشد که سفر وی به همدان لغو شد اما حضور نفراتی چون مسعود مصطفی‌جوکار در مراسم موجب شد تا این آئین با شکوه خاصی برگزار شود.

اما در شرایطی که این مراسم با حضور نامداران ورزش، معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم همدان در مجلس، رئیس شورای شهر همدان و .... برگزار شد،خبری از مدیرکل ورزش نبود!

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی استاندار دیشب و در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان، قول مساعد دادند تا آپارتمان اهدایی استاندار به میثم جوکار هرچه سریع‌تر به وی تحویل شود. همچنین از سوی رئیس شورای شهر موضوع اشتغال حمید اسلامی پیگیری خواهد شد.

در پایان این مراسم به هرکدام از 10نفر چهره شاخص ورزش همدان درسال 95 هدایایی نفیس اهدا شد.

ضمن اینکه حمایل چهره شاخص ورزش استان نیز با دستان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به میثم جوکار قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون اهدا شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار