تعالی با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: در آستانه انتخابات قطعاً از وجود خبرنگاران نیز استفاده خواهد شد و انتخابات پرکاری را با توجه به انتخابات شورا و انتخابات ریاست جمهوری‌خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۹۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 17 March 2017
فرماندار همدان گفت: یکی از بخش‌هاي اساسی در تضمین امنیت کشور مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

به گزارش فارس، علی تعالی در آخرین جلسه خود با خبرنگاران رسانه‌های مختلف در سال 95، اظهار کرد: در طول یک سال خبرنگاران و رسانه‌ها در مناسبت‌ها، افتتاح‌ها و کلنگ‌زنی‌ها با ما همراه بوده‌ و در راستای رسالت خود اقدامات دولت را اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

وی به اتفاقات سال 95اشاره کرد و گفت: تصادف قطار و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه، رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی ازاستوانه‌های انقلاب اسلامی و حادثه تأسف بار پلاسکو از حوادث و اتفاقات تلخ سال 95 بود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه سال 95سال با درد، غم و رنج ملی همراه بود، تصریح کرد: امیدواریم سال آینده سالی همراه با شادی و شادکامی برای مردم باشد.

وی با معرفی ناظری‌پور به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار همدان، افزود: ناظری‌پور از نیروهای خوش‌نام، خوشفکر، باسابقه و باسواد سیاسی و اجتماعی است که مدتی نیز در سمت فرماندار تویسرکان خدمت کرده و امیدواریم ارتباط خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته باشد.

تعالی با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: در آستانه انتخابات قطعاً از وجود خبرنگاران نیز استفاده خواهد شد و انتخابات پرکاری را با توجه به انتخابات شورا و انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت.

وی انتخابات ریاست جمهوری را بسیار در سرنوشت کشور مهم دانست و ادامه داد: حضور رسانه‌ها وخبرنگاران در انعکاس اخبار انتخابات در ایجادشور مردم برای حضور درانتخابات می‌افزاید.

فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های اساسی در تضمین امنیت کشور مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار همدان نیز یادآور شد: یکی از وظایف حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی اطلاع‌ رسانی و ارتباط با خبرنگاران است.

علی‌اصغر ناظری‌پور با تأکید بر اینکه خبرنگاران حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، تأکید کرد: خبرنگاران با انجام رسالت خود به دنبال ایجاد تغییراتی در جامعه هستند اما به آنها توجه نمی‌شود و از لحاظ ذهنی و مالی تحت فشار هستند.

وی کار خبرنگاری را جزء مشاغل سخت برشمرد و گفت: قلم زدن کار سختی است و با تلاش خبرنگاران شهر پویایی از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌سازیم که به دنبال سیاسی‌کاری نیست.

در پایان این مراسم از خبرنگارانی که در طول یک سال گذشته در حوزه فرمانداری فعال بودند تجلیل شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار