نخستین پارک بانوان نهاوند در زمینی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع واقع در دهفول راه ساخته می‌شود کلنگ احداث این پارک که بافاصله ۳۴۰ متر از بلوار مطهری احداث می‌شود با حضور مسئولان شهرستان نهاوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند به زمین خورد.
کد خبر: ۳۹۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 18 March 2017
شهردار نهاوند در جمع حاضرین گفت: پارک بانوان در زمینی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع در جاده دهفول راه نهاوند با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

به گزارشتابناک همدان از نهاوند؛ امیررضا یوسفیان با اشاره به نیاز پارک بانوان برای سلامت اجتماعی جامعه بیان داشت: بانوان حدود ۵۰ درصد از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند و این در حالی است که هیچ پارکی برای استفاده خاص این قشر در نظر گرفته نشده بنابراین ضرورت فعالیت‌های شهری موجب شد تا چنین پارکی برای بانوان ایجاد شود البته اکثر اعضا شورا هم قول احداث این پارک را به مردم داده بودند.

یوسفیان بابیان اینکه پارک بانوان در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: محدوده موردنظر دارای فضایی مستقل به‌عنوان ورودی و فرهنگسرا، زمین‌بازی کودکان، زمین چندمنظوره ورزشی، بوفه و آلاچیق، آب، مزرعه، مسیر حرکت دوچرخه به طول حدود ۴۰۰ متر و لاین ویژه پیاده‌روی است.

شهردار نهاوند در پایان گفت: من که متولد همدان هستم در مدت یک سالی که در نهاوند بوده‌ام عاشقانه خدمات فراوانی برای پیشرفت این شهر تاریخی انجام داده‌ام امانمی چرا عده‌ای که متولد نهاوند هستند می‌خواهند مانع پیشرفت زادگاه خود شوند و در فضاهای غیرواقعی باحرکات ناآگاهانه خودمانع توسعه شهر می‌شوند من برای پیشرفت نهاوند تمام تلاشم را کرده‌ام و افتخار من این است که خادم مردم هستم دراین یک سال بارها صدای سفید شدن موهایم را شنیده‌ام اما خرسندم که با کمک مسئولین و شوراه پروژه‌های خوبی را در نهاوند اجرا کرده‌ایم که در آینده باعث رشد نهاوند خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار