معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: بزرگترین سفره هفت‌سین در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان پهن می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 15 March 2017
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: بزرگترین سفره هفت‌سین در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان پهن می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ محمد قدیمی از پهن کردن بزرگترین سفره هفت‌سین در لحظه تحویل سال در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: در پهن کردن این سفره همه مردم می‌توانند مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه از افتتاح ستاد اسکان و تسهیلات مسافران نوروزی و برگزاری برنامه‌های ویژه برای ایام عید خبر داد و عنوان کرد: مجتمع عین‌القضات همدانی محل ستاد اسکان و تسهیلات مسافران نوروزی در حوزه معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری است و همه نمایندگان دستگاه‌ها در این محل مستقر می‌شوند .

قدیمی ادامه داد: مجتمع عین‌القضات که محل ستاد اسکان و تسهیلا مسافران در نوروز 96 است، 26 اسفند آغاز به‌کار می‌کند و در ایام نوروز علما و مخاخر شهر همدان به گردشگران معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مجتمع عین‌القضات هر روز از ساعت 5 تا 7 بعدازظهر برای کودکان جشن‌هایی برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه پنج روز نخست تعطیلات پیک مسافران است و شهرداری برنامه‌های شاد زیادی برای ایام نوروز درنظر گرفته است، ادامه داد: تئاترهای خیابانی از جمله این برنامه‌هاست که در چهار نقطه شهر همدان شامل آرامگاه باباطاهر، مجتمع عین‌القضات، پیاده‌راه بوعلی و پارک مردم برگزار می‌شود.

قدیمی خاطرنشان کرد: در ایام عید در مجتمع عین‌القضات نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای فرهنگ‌سازی، در آرامگاه باباطاهر نمایشگاه سوغاتی و صنایع دستی آغاز به‌کار می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار