مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه قاچاقچی LED از سوی تعزیرات حکومتی همدان ۲۱ میلیون ریال جریمه شد، تصریح کرد: قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.
کد خبر: ۳۹۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 15 March 2017
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچي بادام هندی در تعزیرات حکومتی همدان بیش از 3 ميليارد ريال جريمه شد.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا حسن پور اظهار کرد: قاچاقچي پس از دستگيري از سوي تعزيرات حكومتي همدان علاوه بر ضبط كالا و خودروی حمل قاچاق به پرداخت جزاي نقدي نيز محكوم شد.

وی خاطرنشان کرد: فردی که 14هزار کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد و 88 میلیون و 487 هزار ریال ر ابه وسیله خودرو کامیون در شهر ملایر حمل می‌کرد، دستگیر و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه به پرداخت 3 میلیارد و 100 میلیون ریال جزاي نقدي، ضبط کالا و مصادره یک‌دستگاه خودرو کامیون که برای حمل کالای قاچاق استفاده می‌شد به نفع دولت محكوم شد.

جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی در همدان

حسن‌پور از دستگیری و جریمه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی قاچاقچي لوازم آشپزخانه در تعزيرات حكومتي همدان خبر داد و اظهار کرد: فردی که قابلمه خارجی را به وسیله خودرو کامیون حمل می‌کرد، دستگیر و متهم با پرونده برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان تحویل و مشارالیه پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و600 میلیون ریال جزاي نقدي محكوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه قاچاقچي LED از سوي تعزيرات حكومتي همدان 21 ميليون ريال جريمه شد، تصریح کرد: قاچاقچي از سوي تعزيرات حكومتي همدان علاوه برضبط كالا به پرداخت جزاي نقدي نيزمحكوم شد.

وی عنوان کرد: فردي كه تعداد یک دستگاه تلوزیون LED قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیون ریال را به وسيله يك دستگاه خودروسواری حمل می‌کرد دستگير و پرونده‌اي در اين زمینه در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالاوارز گلوگاه شهید زارعی همدان تشكيل و پس از جری تشریفات قانونی متهم علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 21 ميليون ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.                                                   

حسن‌پور همچنین از به دام افتادن قاچاقچي ماشین لباسشویی در همدان خبر داد و گفت: قاچاقچی ماشین لباسشویی از سوي تعزيرات حكومتي همدان بیش از 44 ميليون ريال جريمه شد.

وی ادامه داد: فردي كه تعداد 3 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش بیش از 44 میلیون ریال را به وسيله يك دستگاه اتوبوس حمل می‌کرد، دستگير و پرونده‌اي در اين زمینه در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالاوارز گلوگاه شهید زارعی همدان تشكيل و پس از جری تشریفات قانونی متهم علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 44 ميليون و600 هزار ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار