رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان همدان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای نوروز امسال با سازمان صنعت معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام، مرغ منجمد در واحدهای صنفی شهرستان همدان به قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ تومان و در ایام تعطیلی نیز توسط واحدهای صنفی به مقدار کافی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 14 March 2017
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان همدان با بيان اينكه مشكلي در تأمين مرغ و ماهي در همدان نداريم، گفت: ماهی با قيمت 14 هزار تومان تا 28 هزار تومان در بازار عرضه مي‌شود.

به گزارش فارس؛جوادعاشوری با بیان اینکه خوشبختانه امسال افزایش چندانی در قیمت مرغ و ماهی نداشتیم، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار همدان 7 هزار و 100 تومان برای مصرف‌کننده است و تخم مرغ نیز با قیمت شانه‌ای 12 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نصب تابلوهای روان به منظور درج قیمت توسط اتحادیه مرغ و ماهی و اتاق اصناف در تمام واحدهای صنفی انجام شده است افزود: در حال حاضر قیمت مرغ و ماهی در بازار به‌روز است اما بازرسی‌ها نیز به صورت مداوم انجام می‌شود به طوری که تاکنون هیچگونه افزایش قیمتی گزارش نشده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان همدان ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای نوروز امسال با سازمان صنعت معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام،  مرغ منجمد در واحدهای صنفی شهرستان همدان به قیمت 5 هزار و 800 تومان و در ایام تعطیلی نیز توسط واحدهای صنفی به مقدار کافی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه هرساله در شهرستان همدان 80 تا 90 تن تقاضا برای مرغ در ایام نوروز وجود دارد گفت: اتحادیه مرغ و ماهی این مقدار تقاضا را در بازار شب عید تامین می‌کند و در این خصوص خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

عاشوری در خصوص قیمت ماهی شب عید نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون انواع ماهی‌های جنوب و شمال در بازار همدان موجود است و این ماهی‌ها در واحدهای صنفی از نظر بهداشتی و دامپزشکی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و مشکل خاصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه ماهی از کیلویی 14 هزار تومان تا 28 هزار تومان در بازار موجود است یادآور شد: تقاضای ماهی در شب عید خوب است اما باز هم به پای تقاضای گوشت مرغ نمی‌رسد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی می‌توانند موضوع را با اصناف و یا ستاد 124 در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار