رئیس هیئت شمشیربازی همدان گفت: سمانه خورشیدی، مریم حمزه‌ای، بهاره رمضانی، پریسا سبزواری و به سرپرستی انسیه مختاری نژاد در این مسابقات حضور داشتند که درنهایت در آستانه سال نو این حرکت ماندگار اهدا کاپ نایب‌قهرمانی به آتش‌نشانان پلاسکو را شکل دادند.
کد خبر: ۳۹۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 14 March 2017
رئیس هیأت شمشیربازی استان همدان از اهداء کاپ نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور در رشته اسلحه اپه به آتش‌نشانان حادثه پلاسكو خبر داد.

به گزارش فارس؛ ناصر مرادی با اشاره به شایستگی بانوان شمشیرباز همدانی، اظهار کرد: تیم بانوان شمشیربازی همدان در مسابقات اسلحه اپه لیگ برتر کشور موفق شدند با 54 امتیاز به مقام دومی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: از همین رو و به یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و در نزدیک چهارشنبه‌سوری، این تیم کاپ نایب قهرمانی خود را به آتش‌نشانان همدانی اهدا کردند.

رئیس هیأت شمشیربازی همدان گفت: سمانه خورشیدی، مریم حمزه‌ای، بهاره رمضانی، پریسا سبزواری و به سرپرستی انسیه مختاری‌نژاد در این مسابقات حضور داشتند که در نهایت در آستانه سال نو این حرکت ماندگار را شکل دادند.

وی اضافه کرد: همچنین لوح سپاسی نیز با امضا تک تک اعضای تیم بانوان همدان به مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان اعطا شد تا به نمایندگی از جانفشانی این مردان زحمتکش تقدیر شود.

مرادی با بیان اینکه این تیم باحضور در ایستگاه آتش‌نشانی بلوار ارم همدان از نزدیک با امکانات این ایستگاه آشنا شدند، خاطرنشان کرد: تیم بانوان شمشیربازی بانوان همدان در روز وقوع حادثه پلاسکو در چند کیلومتر آن طرف‌تر مشغول برگزاری مسابقه بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار