فرمانده انتظامی شهرستان بهار با ذکر نقش مهم و کلیدی رسانه ها در تامین امنیت اجتماعی گفت: پلیس از نقدهای منصفانه و آگاهانه نشریات در راستای ارتقای امنیت عمومی بهره می گیرد.
کد خبر: ۳۹۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 12 March 2017
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: پلیس مخالف آزادی و شادی و نشاط مردم نبوده و این موضوع به معنای برخورد نکردن با اخلاگران نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال نیست.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ بزرگعلی نوری در جمع خبرنگاران افزود: طبق قانون هر فردی که در نظام و امنیت عمومی مردم اخلال ایجاد می کند حداقل به سه ماه حبس محکوم می شود.

به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: بر این مبنا پلیس با قدرت و جدیت با هنجاری شکنان به ویژه در شب چهارشنبه آخر سال برخورد می کند.

وی به خانواده ها توصیه کرد: به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی اقدام به مدیریت فرزندان به ویژه در چهارشنبه آخر سال کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: شهروندان از مواد محترقه دست ساز و خطر آفرین استفاده نکرده و با اقدام نسنجیده نوروز را به کام خود و خانواده هایشان تلخ نکنند.

سرهنگ نوری بیان کرد: شهروندانی که قصد مسافرت دارند کلید منزل خود را در اختیار افراد معتمد قرار داده و از سیستم های و تجهیزات بازدارنده برای پیشگیری از سرقت بهره گیرند.

وی اضافه کرد: هرگز وجه نقد و زیورآلات خود را در منزل نگهداری نکنند و در صورت ضرورت حمل و جابجایی وجه نقد به صورت انبوه از چک های تضمینی و بین بانکی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با ذکر نقش مهم و کلیدی رسانه ها در تامین امنیت اجتماعی گفت: پلیس از نقدهای منصفانه و آگاهانه نشریات در راستای ارتقای امنیت عمومی بهره می گیرد.

سرهنگ نوری در تشریح عملکرد یازده ماهه انتظامی بهار گفت: یکی از رویکردهای اصلی این نیرو عملیاتی کردن فرامین رهبری به ویژه در ارتباط با اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: پلیس بهار 110 میلیارد ریال کالای قاچاق را در این مدت زمان کشف کرد که میزان کشفیات کالای قاچاق 67 درصد و ارزش ریالی کالای مکشوفه 35 درصد نسبت به 11 ماهه سال 94 افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار کاهش 15 درصدی انواع سرقتها، افزایش 35 درصدی دستگیری سارقان، افزایش 100 درصدی کشف مواد مخدر و افزایش 10 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر توفیقات این نیرو برشمرد.

سرهنگ نوری افزود: 300 نشست در مساجد، مدارس و محلات با هدف آموش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 35 هزار نفر در این شهرستان برگزار شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار