کد خبر: ۳۹۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 07 March 2017
فاشیست‌ها به‌دست یک هنرمند مات شدند!

سینمای فرهادی را از دیدگاه شخصی به‌عنوان مخاطبی عام بعد از چهارشنبه‌سوری دوست ندارم! اما او همیشه برایم به‌عنوان یک هنرمند ایرانی قابل‌احترام است، هم شخصیت حقیقی‌اش و هم تفکراتش! ولو مخالف با نظرات شخصی بنده و هم‌فکرانم و اصولاً ذات فرهنگ ایرانی و اسلامی ما بستری برای اختلاف‌سلیقه‌ها و تضارب آراست!

اقدامی که اصغر فرهادی درنرفتن به مراسم اسکار و گسیل داشتن دو نخبه علمی ایرانی به این مراسم به نمایندگی از خود داشت و صدالبته پیام روشن، کوتاه اما واضح او که توسط تنها زن مسلمان و ایرانی فضانورد قرائت شد مبین این مهم بود که دوران بی‌احترامی به ملت‌ها به سررسیده است و نژادپرستان و فاشیست‌هایی نظیر ترامپ در دیدگاه مردم جهان جایگاهی ندارند! 


فاشیست‌ها به‌دست یک هنرمند مات شدند!

شاید برای رساندن این پیام روشن، که مردم مسلمان،  شریف و انقلابی ایران لایق احترام و تکریم هستند نه اتهامات واهی باید میلیون‌ها دلار هزینه می‌کردیم و نتیجه نیز مشخص نبود!
امروز یک هنرمند ایرانی فارغ از تفکرات سیاسی داخلی (به‌اصطلاح اصولگرایی و اصلاح‌طلبی) حرف یک خانواده متحد به نام ایران را از تریبون رسمی و بزرگی که خود آمریکایی‌ها تهیه دیده‌اند به گوش جهانیان رسانده است و این قابل‌تحسین است...

اما حرف آخر اینکه نرفتن فرهادی به اسکار درسی است برای برخی سیاسیون شیفته و دلداده به آمریکا، آنان که غایت و آمالشان فرستادن فرزندانشان به آن کشور و راضی کردن دولتمردان آمریکا و فاشیست‌های قرن ۲۱ است، این جاست که باید گفت برخی سیاسیون باید در کلاس معرفت آموزی اهالی قلم و هنر حالا  بیاموزند و شاگردی کنند ...

محمود آصفی



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار