واکنش هیئت فوتبال به صحبت‌های نوروزی
سعید علی بخشی گفت: هیئت فوتبال شهرستان به ریاست شهریار شمس با تمام قدرت تیم تختی را برای حضور در مسابقات حمایت کرده و حتی زمین چمن را باوجود مشکلاتی که دارد به‌صورت رایگان در اختیار تیم تختی گذاشته است.
کد خبر: ۳۹۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 07 March 2017
هیئت فوتبال نهاوند به گفتگوی نوروزی مربی تیم فوتبال نهاوند با تابناک همدان واکنش داده و گفت: تمام هزینه‌های تیم تختی نهاوند را هیئت فوتبال پرداخت کرده است. 

به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ بعداز انتشار خبرنماینده فوتبال استان در لیگ جوانان کشور بدون حامی؛ علی بخشی در واکنش به این خبر گفت:محمد نوروزی سرمربی تیم تختی نهاوند در مصاحبه خودادعا کرده بود مسؤولین شهرستان و استان تیم تختی را هیچ‌گونه حمایتی نکرده‌انددر حالی که تمام ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ پول ورودی لیگ کشور توسط هیئت فوتبال استان پرداخت شده است.

وی افزود:مبلغ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰تومان هم عباس صوفی ریس جدید هیئت فوتبال کمک نقدی به تیم تختی کرده و غلامرضا جعفری ریاست فدراسیون ورزش‌های بومی محلی هم لباس تیم را برای شرکت درمسابقات کشوری به تیم کمک کرده البته حمیدجهانیان خیرهم مبلغ ۳۰۰٬۰۰۰به تیم تختی کمک کرده و مطمئناً خیرین دیگری هم کمک‌هایی برای اعزام این تیم به باشگاه تختی کرده‌اندو طبق شنیده‌ها هربازیکن هم۲۰۰٬۰۰۰تومان برای رفتن به مسابقات به مسئول تیم تختی پرداخت‌نموده است.

سعید علی بخشی بیان کرد: هیئت فوتبال شهرستان به ریاست شهریار شمس با تمام قدرت تیم تختی را برای حضور در مسابقات حمایت کرده وحتی زمین چمن را باوجود مشکلاتی که دارد به‌صورت رایگان در اختیار تیم تختی گذاشته. 

علی بخشی در پایان گفت: باشگاه خصوصی هستند و باید تمام هزینه‌ها را خودشان پرداخت کنند اما در نهاوند هیئت فوتبال به کمک باشگاه‌ها آمده و از آنها حمایت می‌کند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار