عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر روز مهندس و سالروز انتخاب دو نماینده پرتلاش و سخت‌کوش را از سوی مردم تبریک گفت و عنوان کرد: با تغییر به وجود آمده توسط رأی مردم از بسیاری مشکلات جلوگیری شد و برجام و حرکت روبه‌جلوی امروز ثمره حضور هوشمندانه مردم است.
کد خبر: ۳۸۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 05 March 2017
عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر روز مهندس و سالروز انتخاب دو نماینده پرتلاش و سخت‌کوش را از سوی مردم تبریک گفت و عنوان کرد: با تغییر به وجود آمده توسط رأی مردم از بسیاری مشکلات جلوگیری شد و برجام و حرکت روبه‌جلوی امروز ثمره حضور هوشمندانه مردم است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ رضایی ضمن تشریح خدمات دولت در عرصه‌های مختلف و توصیف برخی اقدامات دولت اظهار داشت: برخی همان‌طور که بر مشکلات گذشته چشم می‌پوشند در بیان و مشاهده دستاوردهای دولت یازدهم و برجام نیز ناتوانند.

وی گفت: افزایش میزان برداشت ما از میدان مشترک پارس جنوبی و پیشی گرفتن از قطر برای نخستین بار در کنار افزایش صادرات نفت و ارتقا جایگاه ایران در اوپک و همزمانی آن بانو سازی هوایی و ده‌ها طرح دیگر از دستاوردهای این دولت است.

رضایی بابیان اینکه مشکلات ایجادشده اقتصادی و تولیدات کشور در هشت سال پیش از دولت تدبیر و امید است عنوان کرد: در سال جاری از مجموع بیش از هفت هزار واحد اقتصادی که دچار بحران شدند بیش از دو هزار واحد به‌رغم محدودیت‌های زیاد دولت در تخصیص اعتبار و حمایت مالی به دریافت تسهیلات موفق به بازگشت به چرخه تولید شدند.

وی افزود: امیدواریم با همدلی موجود بین مسؤولین و تلاش شبانه‌روزی همگانی قطار توسعه در ریل تدبیر و عقلانیت با سرعت مضاعف پیش برود و مشکلات از میان برداشته شود.
 
کاظمی: مهم رهاورد انقلاب اسلامی، قانون اساسی است.

کاظمی نایب‌رئیس کمیسیون مجلس دراین نشست گفت: حضور و حمایت مردم در عرصه‌های گوناگون انقلاب ضامن اقتدار کشور است.

وی اظهار داشت: فضای ادوار نخست مجلس شورای اسلامی و حضور همه طیف‌ها و سلایق سیاسی در مجلس را برخاسته از آزادی‌های به وجود آمده پس از انقلاب عنوان کرد.

کاظمی تصریح کرد: قوت گرفتن نظارت نهادهای ناظر بر انتخابات را تالی نا گریز آن دوران عنوان کرد و استمرار و قوت گرفتن این نظارت استصوایی را در مقاطعی عامل انزوای دلسوزان انقلاب و نیروهای کاردان با سلایق مختلف در درون نظام قلمداد کرد.

وی عنوان کرد: از دست رفتن فرصت هشت ساله دولت پیشین و بی‌انضباطی‌های مالی در هزینه‌ها میلیاردها دلار از درآمدهای نفتی ثمره سو مدیریت و خودخواهی فردی دانست که با انحلال سازمان برنامه‌وبودجه پیکره کارشناسی برنامه‌ریزی اقتصادی دولت رابه نابودی کشاند.

کاظمی با اشاره به دیدار جمعی از اعضای فراکسیون امید با ریاست‌جمهور اسبق دغدغه رییس دولت اصلاحات را وحدت همه حول محور رهبری انقلاب بیان کرد و گفت: عبور از شرایط کنونی نیازمند بهره گرفتن از توان همه کارشناسان با سلایق مختلف است.

زبردست رییس اتاق بازرگانی استان همدان توفیق دولت در آواربرداری ناشی از بی‌تدبیری گذشته را ارزشمند دانست و گفت: صادرات فنی و مهندسی به سایر کشورها راهبردی مؤثر در بهبود شرایط است.

زبردست استاندار سابق همدان اظهار داشت: برخی ازکشورهای مستعد افریقایی سرزمینی مطلوب برای فعالیت است و اقدامات صورت گرفته و اعزام گروه‌های مختلف کارشناسی جهت بررسی و آمایش وضعیت درحوزه کشاورزی، معادن وعمران ازالویت هایی بود که اتاق بازرگانی همدان نخستین عرصه‌های فعالیت در میدان صادرات و خدمات فنی و مهندسی دانست.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی بازارکارونبودامکانات واعتبار لازم جهت ایجادسالانه ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ شغل را متناسب با بازار تقاضا موضوعی اساسی در شرایط کنونی کشور دانست و گفت: حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت کمک به حل مشکلات و احتیاج افزایش امنیت روانی برای حضور و فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار