تیم فوتبال تختی نهاوند که در لیگ جوانان کشور به‌عنوان نماینده استان حضور دارد حامی ندارد محمد نوروزی با اعلام این خبر گفت: این روزها برای راهی کردن تیم به مسابقات با همه مسئولین شهرستان مشکلات را در میان گذاشته‌ام اما دریغ از حمایت.
کد خبر: ۳۸۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 03 March 2017
تیم فوتبال تختی نهاوند که درلیگ جوانان کشور به‌عنوان نماینده استان حضور دارد حامی ندارد محمد نوروزی با اعلام این خبر گفت: این روزها برای راهی کردن تیم به مسابقات با همه مسئولین شهرستان مشکلات را در میان گذاشته‌ام اما دریغ از حمایت.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ نوروزی از مدیر ورزش نهاوندبیشتر گله داشت و بیان کرد: محرم روزبه خودش از فوتبالیست‌های سابق شهرستان بوده اما باوجوداینکه متولی ورزش شهرستان است هیچ‌گونه کمکی به ما نمی‌دهد من نمی‌دانم این چگونه مدیر ورزشی است که توان حمایت نمایند استان را ندارد و شانه خالی می‌کند.

مربی تیم تختی که از بی‌مهری مسؤولین شهرستان خیلی گلمند بود گفت: من با تک‌تک مسؤولین حرف زده‌ام فرماندار که اصلاً هیچ‌گونه کمکی نکرد شهرداری و شورای شهر هم در خواب خرگوشی به سر می‌برند انگارنه‌انگار اصلاً نهاوند شورا و شهردار دارد دفتر نماینده هم رفتم آنها هم که بارأی ما به مجلس رفته‌اند هیچ‌گونه کمکی به تیم نکردند حالا من مانده‌ام با تمام هزینه‌های اعزام نماینده شهرستان به لیگ جوانان کشور این رسمش نیست.

مربی تیم تختی نهاوند ادامه داد: هیئت فوتبال استان ورودی تیم را کاملاً پرداخت کرده و ما مشکل ورودی نداریم اما هزینه‌های کرایه ماشین تغذیه و تهیه لباس برای بازیکنان مانده و بااینکه چند روز دیگر راهی مسابقات هستیم هیچ اتفاقی نیفتاده و مسؤولین همدان بی‌تفاوت به این موضوع هستند.

محمد نوروزی کمک‌های ریس فدراسیون روستایی عشایری کشور را در سال گذشته به این تیم عالی دانست و از غلامرضا جعفری به خاطر حمایت از ورزش نهاوند قدردانی کرد و گفت چرا شعار می‌دهیم باید مشکلات جوانان حل شود اما حالا قادر به حل این مشکل کوچک ورزشی نیستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار