جانشین انتظامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: 30 درصد از تصادفات منجر به فوت در جاده های مواصلاتی استان ایلام کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۸۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 25 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ حسن کاظمی در  این دیدار با اشاره به فعال کردن گشت های پلیس راه در ایام نوروز در راههای مواصلاتی استان گفت: فعال کردن گشت هاي پياده ، موتوري و خودرويي بطور شبانه روزي ، همکاري و هماهنگي با ديگر ارگانهاي امدادي و خدماتي ، استقرار25 ايستگاه نوروزي و سازماندهي ستاد نوروزي ، کنترل ويژه در گلوگاهها و محورهاي مواصلاتي استان از اقدامات مهم و شاخص اين فرماندهي در ايام نوروز است.

جانشین انتظامی استان گفت: : با استفاده از اقدامات کنترلي ، پوششي ، امنيتي ، انتظامي و ترافيکي سعي خواهيم کرد محيطي امن و آرام براي خانواده ها و مهمانان نوروزي در سطح استان فراهم سازيم.

وی پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث رانندگی را از اولویت های اصلی پلیس در ایام نوروز 96 عنوان کرد و  گفت : محور فعالیت های نیروی انتظامی در این ایام حفظ آرامش خاطر شهروندان و مهمانان نوروز می باشد .

وی در پایان به امنیت مطلوب در سطح استان اشاره کرد وگفت: جرائم خشن از جمله سرقت های مسلحانه  آدم ربایی و ... منفی می باشد . /م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار