معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان همدان از عضویت ۲۸ هزار دانش‌آموز همدانی در طرح سفیران سلامت خبر داد و عنوان کرد: هدف ما گسترش این امر در بین دانش‌آموزان و فرهیختگان است.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 25 February 2017
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان همدان از عضویت ۲۸ هزار دانش‌آموز همدانی در طرح سفیران سلامت خبر داد و گفت: هدف ما گسترش این امر در بین دانش‌آموزان و فرهیختگان است.

به گزارش تسنیم، عبدالله جعفری در همایش  مجمع خیرین سلامت، اظهار داشت:فاز عملیاتی اجرای تفاهم‌نامه بین آموزش‌ وپرورش و مجمع خیرین سلامت استان سه سال است که اجرا می‌شود و این در حالی‌است که خیلی از استان‌ها هنوز به مرحله عقد تفاهم‌نامه هم نرسیده‌اند.

وی افزود: نکته‌ای که در اجرای تفاهم‌نامه برای ما جالب بود پیش قدم شدن برخی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا در مجمع خیرین سلامت است درحالی که هیچ مسیر و شرایطی برای این امر فراهم نبود که اقدام این افراد برای جلب رضای خدا و نوع‌دوستی است.

جعفری با اشاره به خدمات شایسته آتش‌نشانان و حادثه پلاسکو، بیان کرد: پس از حادثه پلاسکو هر زمان که از دانش‌آموزان خواستیم نقاشی با موضوع آزاد تهیه کنند فکر، ذهن و دغدغه دانش‌آموزان وقف آتش و آتش‌نشانی شده است زیرا ایثار و فداکاری که آتش‌نشانان در آن اتفاق ناگوار از خود به یادگار گذاشتند برای اولین و آخرین بار نبود که فرهنگ نوع‌دوستی و ایثارگری ایرانیان را به تصویر کشید.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ وپرورش استان همدان، تصریح کرد: دانش‌آموزان سفیر سلامت در هر زمینه‌ای سرآمد هستند و نکته‌‌ بارز آن این است که توانمندی خود را در راستای توجه به هم‌نوع، نمایش جلوهای ایثار و فداکاری و گذشت به کار می‌برند. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان همدان از عضویت 28 هزار دانش‌آموز همدانی در طرح سفیران سلامت خبر داد و عنوان کرد: هدف ما گسترش این امر در بین دانش‌آموزان و فرهیختگان است.

وی با بیان اینکه امروز ما به دنبال ترویج فرهنگ جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه آموزش‌وپرورشی هستیم، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش بسیار مظلوم واقع‌شده است چراکه اگر کاستی در جامعه باشد می‌گویند آموزش‌وپرورش کم‌کاری کرده است که البته به‌نوعی ما مقصر هستیم چراکه موفقیت‌ها و برجستگی‌های منحصربه‌فرد را بروز نداده و رسانه‌ای نکردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار