رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۲۴۷ مورد بازرسی صورت گرفته که ۵۳ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است
کد خبر: ۳۸۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 25 February 2017
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 23 هزار و 431 مورد بازرسی در 11 ماهه امسال در شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ داریوش صفاری با اشاره به برنامه‌های این اداره در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان اظهار کرد: بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف از برنامه‌های این اداره در طول سال است که توسط اکیپ‌های بازرسی به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در 11 ماهه سال جاری 23 هزار و 431 مورد بازرسی از واحدهای مختلف در شهرستان ملایر صورت گرفته است افزود: از این تعداد 2 هزار و 179 واحد متخلف صنفی شناخته و برای آنها پرونده تشکیلشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر بیان کرد: همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز 247 مورد بازرسی صورت گرفته که 53 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اداره برای ایام نوروز گفت: گشت‌ها و بازرسی‌ها در این ایام بیشتر می‌شود و با سایر نهادها نیز گشت مشترک را خواهیم داشت.

صفاری افزود: با همکاری شهرداری هفت نقطه شهر برای توزیع میوه ایام عید در نظر گرفته شده تا هیچ گونه ترافیک و بی‌نظمی هم ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: جایگاه‌های عرضه میوه نظارت‌های مستمر و روزانه صورت خواهد پذیرفت و با مشاهده کوچکترین تخلف با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز 80 درصد نانوایی‌ها نیز فعال خواهند بود و به صورت شیفتی به پخت نان اقدام می‌کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار