خطیب جمعه ملایر با اشاره به تذکرهای رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت مردم خوزستان اشاره و اظهار کرد: مردم خوزستان مدت‌هاست که درگیر ریز گردها و به دنبال آن قطعی آب، برق و گاز هستند که طبق تأکیدات رهبری مسئولان باید برای رفع مشکلات آنان همت کنند.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 25 February 2017
امام جمعه ملایر گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تکلیف و مسئولیت ما در حمایت از انتفاضه فلسطین تا پیروزی نهایی در مقابل رژیم جعلی صهیونیسم، روشن، شفاف و صریح است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در اجلاسیه انتفاضه سوم فلسطین در تهران، تاکید کردند همه نسبت به قبله اول مسلمانان مکلف هستیم.

وی افزود: مردم فلسطین بیش از 60 سال مقابل جنایت های رژیم اسراییل، این غده سرطانی ایستاده اند و اجازه ندادند آنها به اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: ما نه تنها به مردم فلسطین بلکه نسبت به تمام مظلومان جهان مسئولیت داریم و فرموده های رهبر معظم انقلاب در این زمینه برای ما درس تربیت است.

وی ادامه داد: به طور قطع این مبارزه، مقاومت و حمایت از مردم فلسطین نتیجه بخش خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور نتیجه این پیروزی را خواهیم دید.

خطیب جمعه ملایر همچنین به تذکرهای رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت مردم خوزستان اشاره و اظهار کرد: مردم خوزستان مدتهاست که درگیر ریزگردها و به دنبال آن قطعی آب، برق و گاز هستند که طبق تاکیدات رهبری مسئولان باید برای رفع مشکلات آنان همت کنند.

حجت الاسلام برقراری افزود: رئیس جمهوری نیز در روزهای گذشته از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت مردم این استان قرار گرفت و قول پیگیری های لازم را در این راستا داد.

وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان همدان و شهرستان ملایر و اعلام حمایت تعدادی از دانشجویان از مردم خوزستان در این مراسم گفت: دکتر ابتکار بسیار محترمانه و در کمال ادب و آرامش پاسخ دانشجویان مومن و انقلابی را داد، اما برخی مسئولان شهرستان این حضور دانشجویان را برنتابیدند.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار