مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، این طرح‌ها باعث ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر شده است.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 25 February 2017
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: 30 میلیارد ریال وام براي اجرای طرح‌های افتصاد مقاومتی در شهرستان همدان پرداخت شده است.

به گزارش  فارس به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، هادی گلیان با اشاره به فعا‌لیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در سال جاری 30 میلیارد ریال وام اجرای طرح‌های افتصاد مقاومتی به افراد متقاضی پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات در عرصه‌های مختلف پرورش زنبور عسل، عرقیات، اسانس گیری، پرورش ماکیان، پرورش طیور و... پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، این طرح‌ها باعث ایجاد اشتغال برای 200 نفر شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی ابراز داشت: بسیج سازندگی موفق به آموزش 950 نفر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان شده است.

گلیان با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مسئولین و مردم ما باید فقط به خود اتکا داشته باشند و هیچ امیدی به بیگانگان نداشته باشند.

وی بیان کرد: ما باید اقتصاد خود را با تکیه بر توان داخلی درست کنیم چراکه دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار