مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پاسخ به سئوال دیگر این خبرنگار مبنی بر اینکه شما هیچگاه پاسخگوی تلفن‌های خود نیستید، گفت: بنده همیشه پاسخگو بوده‌ام مگر اینکه در جلسه‌ای حضور داشته باشم حتی مواقعی پیش آمده که من در ساعت 12 شب به تلفن افراد پاسخ داده‌ام.
کد خبر: ۳۸۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 19 February 2017
مديركل آموزش و پرورش همدان در خصوص مرگ دانش‌آموز تويسركاني بر اثر برق‌گرفتگي گفت: كارگاه ايمني لازم را داشته و اگر تخلفي هم صورت گرفته باشد با متخلف برخورد مي‌شود.

به گزارش فارس، با وجودی که خبر فوت یک دانش‌آموز تویسرکانی در اثر برق‌گرفتگی این روزها در فضای مجازی و از طریق رسانه‌ها رد و بدل می‌شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان در ابتدای سخنانش به این موضوع اشاره‌ای نکرد.

همین اتفاق باعث شد یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه مدیرکل آموزش و پرورش را خطاب قرار داده و به او بگوید که از شما انتظار می‌رفت قبل از شروع سخنان خود پیام تسلیتی برای فوت این دانش‌آموز می‌دادید اما هیچ گونه همدردی صورت نگرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مقام پاسخ برآمد و اظهار داشت: معاون بنده در بیمارستان حضور پیدا کرده و خود من هم شخصاً در مراسم دفن این دانش‌آموز حضور یافتم.

خزاعی با بیان اینکه معتقدم بعضی از افراد به دنبال حل مسائل نیستند و به دنبال ایجاد مسئله هستند؛ گفت: کارگاه مدرسه ایمنی لازم را داشته و دادگستری هم به عنوان مدعی‌العموم وارد موضوع شده است.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است در مواقعی پیش‌داوری از سوی برخی صورت گیرد که احتمال دارد دیگر بعد از گذر زمان، وقت اثبات آن موضوع در بین افکار عمومی گذشته باشد، تصریح کرد: کارهای قانونی در حال انجام است و اگر تخلفی صورت گرفته باشد با فرد متخلف برخورد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پاسخ به سئوال دیگر این خبرنگار مبنی بر اینکه شما هیچگاه پاسخگوی تلفن‌های خود نیستید، گفت: بنده همیشه پاسخگو بوده‌ام مگر اینکه در جلسه‌ای حضور داشته باشم حتی مواقعی پیش آمده که من در ساعت 12 شب به تلفن افراد پاسخ داده‌ام.

اما در خصوص مرگ دانش‌آموز تویسرکانی در کارگاه، خبرنگار فارس روز گذشته برای بررسی موضوع با مدیر کل آموزش و پرورش تماس گرفت و از ایشان موضوع را بررسی کرد که خزاعی پاسخ داد: این کارگاه ایمنی لازم را داشته است و تا طی مراحل قانونی نمی‌توان هیچ اظهار نظری در این خصوص کرد.

خزاعی بعد هم گفت که برای گرفتن اطلاعات تکمیلی می‌توانید با آقای اسدبیگی مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما داده شود.

البته طی تماس با مدیر آموزش و پرورش تویسرکان، او با این استدلال که «من از کجا بدانم شما خبرنگارید؟» از مصاحبه امتناع کرد؛ در ادامه وقتی خبرنگار فارس این پیشنهاد را داد که اگر مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش استان، تأییدیه را بدهد پاسخگو خواهد بود؟ گفت: بله اگر گفته شود شما خبرنگارید؛ صحبت می‌کنم!

اما بعد از تأیید مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش استان، و برقراری چندین بار تماس تلفنی؛ مدیر آموزش و پرورش تویسرکان جواب یکی از تلفن‌هایش را داد و گفت که در جلسه هستم، شما می‌توانید زمان دیگری تماس بگیرید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار