مردم چهار روستاي شهرستان رزن امروز مقابل استانداري همدان تجمع كردند و خواستار رسيدگي به قطعي يك ماهه آب در اين مناطق شدند.
کد خبر: ۳۸۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 19 February 2017
مردم چهار روستاي شهرستان رزن امروز مقابل استانداري همدان تجمع كردند و خواستار رسيدگي به قطعي يك ماهه آب در اين مناطق شدند.

به گزارش فارس، 150 نفر از اهالی روستاهای ماهنیان، وهنده، بادکوه وآقچای از توابع شهرستان رزن مقابل استانداری همدان تجمع کرده و از استاندار همدان خواستار رسیدگی به موضوع و حل قطعی آب در این روستا شدند.

یکی از معترضان که نخواست نامی از اون برده شود، به نمایندگی از جمع حاضر از قطعی آب این روستاها از پاییز امسال سخن به میان آورد و اظهار کرد: بیش از یک ماه است به خاطر قطعی آب به فرمانداری و بخشداری رزن مراجعه کردیم اما هیچ جوابی به ما داده نشد.

وی با بیان اینکه مشکل همچنان ادامه دارد، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی هم جوابی که به ما می‌دهد این است که هزینه تعویض لوله‌های آب را نداریم و این مشکل به چهار سال قبل برمی‌گردد.

این معترض با اشاره به اینکه در حال حاضر آب آشامیدنی ما از آب چاه تامین می‌شود، اظهار کرد: در بعضی از مواقع همراه این آب حشرات موذی هم دیده می‌شود که استفاده از آن سلامت را به خطر می‌اندازد ولی ما از روی اجبار این آب را مصرف می‌کنیم.

وی افزود: چند بار اقدام به بستن لوله کردند و به ما جوابی که می‌دهند می‌گویند که ممکن است لوله بترکد آنها ادعا کردند که مهندسی که لوله را جانمایی کرده لوله مناسب کار نگذاشته است.

این معترض با اشاره به اینکه الان هم جواب اهالی روستا را نمی‌دهند، اظهار کرد: این در حالی است که در این روستاها بالغ بر 3 هزار نفر سکونت دارد و کسی هم جوابگو نیست.

وی افزود: از پاییز امسال تاکنون هیچ آبی نداریم؛ برای آب آشامیدنی و حتی استحمام نیز در مضیقه هستیم.

در شرایطی که معترضان جلوی استانداری تجمع کرده بودند، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار از مقابل آنها با خودروی خود عبور کرد و اهمیتی به این تجمع نداد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار