مدیرعامل باشگاه هنرمندان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری همدان یادآور شد: یکی از دلایل برگزاری جام هنرمندان در شهر معرفی ظرفیت‌ها مغفول واقع‌شده گردشگری بوده چراکه از این ظرفیت‌ها به نحو احسنت استفاده نمی‌شود به‌عنوان‌مثال اگر غار علی‌صدر در اصفهان یا شیراز بود بهتر می‌توانستند از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۳۷۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 15 February 2017
مسابقات جام جهانی هنرمندان ایران و جهان با حضور ۸ تیم خارجی ویک تیم از کشورمان به میزبانی همدان آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان مدیرعامل باشگاه هنرمندان همدان گفت: این مسابقه با مشارکت و تلاش‌های مجموعه‌های مختلف من‌جمله آقای یار یار و دیگر دلسوزان بومی به همدان واگذار شد.

حسن رمضانی با شاره به اینکه این مسابقه از امروز ۲۷ بهمن‌ماه آغازشده و تا یکم این ماه ادامه دارد خاطر نشان ساخت: امید است بتوانیم با برگزاری این مسابقات ظرفیت‌های استان را به کشورها نشان داده و تأثیرگذار باشیم.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز کرد: ۸ کشور از جمله ایران، برزیل، سوئد، مجارستان، ارمنستان، ژاپن، ترکیه، آذربایجان دراین مسابقه شرکت دارند.

رمضانی به پخش زنده این مسابقات از طریق شبکه ورزش اشاره کرد و ادامه داد: همچنین بازی‌های سایر تیم‌ها از شبکه تلویزیونی خود آن کشور پخش خواهد شد.

این مدیرعامل، بازدید از مؤسسات خیریه و بچه‌های سرطانی همدان را ازجمله برنامه‌های جانبی این مسابقه عنوان و اعلام کرد: امیدوارم بتوانیم تیم‌های کشورهای خارجی را برای بازدید از مؤسسات خیریه و بیماران سرطانی و بازی با تیم‌های شهرستان‌های همدان ازجمله کبودرآهنگ نهاوند و... ببریم.

وی در خصوص اهداف میزبانی این برنامه در همدان گفت: برگزاری این مسابقات و برنامه‌های این‌چنینی برای مباحث فرهنگی هنری و گردشگری استان تأثیرگذار بوده و همدان نیاز به این برنامه‌ها دارد چراکه باعث ایجاد شورونشاط در بین مردم می‌شود.

رمضانی بابیان اینکه اجرای این برنامه‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی بر جوانان بگذارد گفت: قطعاً باید کارهای بیشتر و بزرگ‌تری انجام شود چراکه همدان ظرفیت‌های بیشتری نسبت به سایر استان‌ها دارد.

این هنرمند همدانی حق همدان را بیشتر از این‌ها دانست و افزود: متأسفانه همدان درزمینه معرفی ظرفیت‌ها مغفول واقع‌شده چراکه از ظرفیت‌های همدان ازجمله ظرفیت گردشگری به نحو احسنت استفاده نمی‌شود به‌عنوان‌مثال اگر غار علی‌صدر در اصفهان یا شیراز بود بهتر می‌توانستند از آن استفاده کنند.

رمضانی گفت: امید است برنامه‌های بزرگ‌تری در این استان صورت بگیرد اظهار کرد: نیاز است که کل استان من‌جمله صدا سیما و ارشاد پای‌کار آمده و با حمایت دوستان بتوانیم امکاناتی برای جوانان ایجاد کنیم تا در کمبود امکانات فرهنگی و تفریحی که اکنون شاهد آن هستیم جوانان را از گرفتار شدن به دام اعتیاد دورنگه داریم.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار