رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: در شهرستان ملایر نیز پست‌های 63 به 20 ملایر 1، 2 و 3 قطع بوده و 100 درصد برق این شهرستان قطع است.
کد خبر: ۳۷۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 14 February 2017
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت:ریزش برف سنگین موجب قطع برق برخی مناطق استان شده است که هم اکنون 95 گروه عملیاتی در سطح استان در حال ارائه خدمات و رفع عیوب شبکه‌های برق هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری با اشاره به ریزش برف که از شب گذشته آغاز شده است اظهار کرد: در پی بارش برف سنگین و از مدار خارج شدن تعدادی از پست‌های 63 و فیدرهای 20 کیلوولت در سطح استان، برق برخی از نقاط شهری و روستایی استان قطع است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند پست‌های 63 به 20 نهاوند 1 و 2 و فیروزان به طور کامل قطع بود که با تلاش همکاران فوق توزیع، برق‌دار شدند که از 24 فیدر ، سه فیدر به دلیل مشکلات روی خط از جمله شکسته شدن تیرهای خطوط، بی برق است.

رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: در شهرستان ملایر نیز پست‌های 63 به 20 ملایر 1، 2 و 3 قطع بوده و 100 درصد برق این شهرستان قطع است. 

به گفته وی پست 63 به 20 قهاوند نیز برق‌دار شده است و فقط 2 فیدر 20کیلوولت، قطع است و در شهرستان کبودراهنگ 9 فیدر از 29 فیدر موجود در شهرستان قطع بودند که در حال حاضر تعداد فیدرهای قطع به 2 فیدر کاهش یافته است.

تیموری با اشاره به قطع بودن پنج فیدر از 10 فیدر شهرستان فامنین عنوان کرد: در این شهرستان نیز چهار فیدر وصل شده و در حال حاضر یک فیدر قطع است.

وی با بیان اینکه پست 63 به 20 صالح‌آباد شهرستان بهار با سه فیدر از مدار خارج شده بود، گفت: در حال حاضر این پست وارد مدار شده و هر سه فیدر برق‌دار هستند.

وی خاطرنشان کرد: دکل 63 کیلوولت چهار مداره در منطقه مهرآباد ملایر نیز سقوط کرده و تمام گروه های فوق توزیع و توزیع در حال عملیات هستند و به محض مانور پست‌های فوق توزیع، نسبت به برقدار کردن منطقه اقدام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم استان همدان از هم‌استانی‌ها درخواست کرد: در صورت مشاهده شکسته شدن تیرها، بریدن سیم‌ها و شکستگی شاخه درختان در مجاورت سیم‌های برق هر چه سریع‌تر به مرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اطلاع دهند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همدان در حال حاضر تعداد مشترکان در بخش خانگی 572 هزار و 339 مشترک، در بخش عمومی 26 هزار و 904 مشترک، در بخش کشاورزی 11 هزار و 670 مشترک، در بخش صنعتی 4 هزار و 872 مشترک و در بخش تجاری به 79 هزار و 189 مشترک است.

به گزارش هواشناسی استان همدان میزان ریزش برف که از بامداد امروز دوشنبه آغاز شده در همدان 30 سانتی متر ، ریزش برف در تویسرکان 10 سانتی متر، نهاوند 35 سانتی متر، رزن 17 سانتی متر، بهار 13 سانتی متر، اسدآباد هشت سانتی متر، فامنین 18 سانتی متر، کبودراهنگ 12 سانتی متر و قهاوند 26 سانتی متر گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار