فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی، ماموران وارد محل شدند و ضمن دستگیری چهار نفر سارق، تعداد ۸۸ رأس گوسفند سرقتی را از آنان کشف کردند.
کد خبر: ۳۷۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 12 February 2017
فرمانده انتظامی فامنین از انهدام باند سارقان احشام و کشف ۸۸ رأس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، محمدباقر سلگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای فامنین، رسیدگی به این موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مکان‌های وقوع سرقت احشام و آثار و دلایل به دست آمده در صحنه‌های وقوع سرقت و همچنین وسایل به جامانده از سارقان و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس و کارهای اطلاعاتی مستمر در نهایت مخفیگاه سارقان در خارج از حوزه استحفاظی شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی، ماموران وارد محل شدند و ضمن دستگیری چهار نفر سارق، تعداد ۸۸ رأس گوسفند سرقتی را از آنان کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات علاوه بر کشف احشام یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان نیز توقیف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی منتقل شد؛ اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به چندین فقره سرقت احشام به صورت شبانه از روستاهای فامنین معترف شدند.

سلگی بیان داشت: پس از اعترافات متهمان و تکمیل تحقیقات لازم و اعترافات نامبردگان تمام مالباختگان شناسایی و محل‌های سرقت مورد تایید قرار گرفت و پرونده به همراه طرفین به دادسرا ارسال شد که متهمان با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار