رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بوکس همدان بابیان اینکه در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تلاشیم با ایجاد فضایی سالم و رقابتی بولینگ و بیلیارد را به‌عنوان یکی از ورزش‌های پایه دانش‌آموزی نهادینه کنیم، گفت: هم‌اکنون با مساعدت‌های مدیران آموزش‌وپرورش همدان، زمینه‌های فراگیر شدن بیلیارد در مدارس استان همدان فراهم است.
کد خبر: ۳۷۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 12 February 2017
رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس همدان با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم، ارائه آموزش‌های تخصصی و تربیت نیروهای مستعد در این رشته، گفت: همدان پایلوت بیلیارد دانش‌آموزی می‌شود.

به گزارش مهر؛ محمدجواد سیف بابیان اینکه ورزش بولینگ، بیلیارد و بولس ایران را در سطح جهانی به‌خصوص در رشته اسنوکر دارای جایگاه برتر معرفی کرده است، اظهار داشت: بهترین فرصت برای ایجاد زمینه‌های رشد و توسعه فراهم شده و مدارس بهترین مکان برای گسترش این رشته است.

وی بابیان اینکه امروزه بیلیارد به‌عنوان ورزش المپیکی مطرح است و باید از این ظرفیت در راستای پرورش استعدادها استفاده بهینه داشت، گفت: آموزش‌وپرورش میعادگاه استعدادهای نخبه ورزشی است و هزینه کردن در این حوزه سرمایه گذاری بزرگ محسوب می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس همدان بابیان اینکه در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تلاشیم با ایجاد فضایی سالم و رقابتی بولینگ و بیلیارد را به‌عنوان یکی از ورزش‌های پایه دانش‌آموزی نهادینه کنیم، گفت: هم‌اکنون با مساعدت‌های مدیران آموزش‌وپرورش همدان، زمینه‌های فراگیر شدن بیلیارد در مدارس استان همدان فراهم است.

سیف بابیان اینکه هنوز در ابتدای راه هستیم اما معتقدیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، آموزش‌های تخصصی و تربیت نیروهای مستعد می‌توانیم همدان را به‌عنوان پایلوت بیلیارد دانش‌آموزی کشور تبدیل کنیم، عنوان کرد: بیلیارد با فواید ارزشمند در تقویت روح و جسم ورزشکاران تأثیر بسزایی داشته و همگانی شدن این ورزش می‌تواند در آینده نزدیک مدال‌های مهم جهانی و آسیایی را به ویترین افتخارات ورزش استان اضافه کند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس همدان عنوان کرد: هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان‌همدان این آمادگی را دارد که با ارائه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، مربیان تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش را در راستای انتقال آموزه‌ها به دانش آموزان تحت آموزش‌های تخصصی و رایگان قرار دهد.

سیف بابیان اینکه به دنبال منافع مالی نیستم، بیان کرد: نگاه ما خدمت به جامعه ورزش بدون چشم‌داشت مالی و منفعت‌طلبی است و طی ماه‌های اخیر علاوه بر افزایش روزافزون تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته با ساخت خانه ورزشکاران بولینگ و بیلیارد استان‌همدان و نظارت دقیق بر عملکرد باشگاه، بسترهای لازم برای آموزش رایگان در مدارس را نیز مهیا ساخته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار