نیکبخت استاندار همدان فرصت سخنرانی خود را به نماینده سمن های جوان داد تا بتوانند از دقایق بیشتری برای تشریح عملکرد و خواسته های خود در حوزه جوانان استفاده کنند.
کد خبر: ۳۷۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 11 February 2017
سفر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان با حاشیه هایی همراه است.

به گزارش ایرنا سلطانی فر امروز همراه با معاونان وزارت ورزش و جوانان برای بهره برداری چند طرح عمرانی، نشست با هیات های ورزشی و حضور در شورای اداری همدان به این استان سفر کرده است.

نماینده هیات های ورزشی استان همدان در بخش آقایان در نشست هیات های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان خواستار خروج تیم فوتبال پاس همدان از این شهر شدند.

هیات های ورزشی استان همدان همچنین درخواست بازگشت مهمانسرای پاس به مجموعه ورزش شدند.

البته حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حضور در جایگاه سخنرانی مخالفت خود را از خروج پاس مطرح کرد. 

نماینده نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی استان همدان نیز از وزیر ورزش و جوانان خواست تا در این ایام فرخنده پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر به روسا و نواب رئیس هیات های ورزش همدان درخواست پرداخت عیدی داشت که با تشویق حاضران در جلسه همراه شد.

نماینده سمن های جوانان همدان خطاب به وزیر ورزش و جوانان خواستار افزایش اعتبارهای مالی حوزه جوانان شد.

تعداد عکاسان خبری 2 برابر خبرنگاران برای پوشش تصویری این مراسم بود.

در سالن این نشست تمثال شهدای ورزشکار مدافع حرم استان همدان نصب شده بود.

برخی از مدیران حوزه وزارت ورزش و جوانان که سابقه مدیریت در ورزش همدان را داشته اند با حضور در نشست مورد استقبال هیات های ورزشی قرار گرفتند.

عده ای از روسای هیات های ورزشی در سالن مراسم حضور نداشتند.

مسعود سلطانی فر پیش از حضور در جمع هیات های ورزشی از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج دیدن کرد.

نیکبخت استاندار همدان فرصت سخنرانی خود را به نماینده سمن های جوان داد تا بتوانند از دقایق بیشتری برای تشریح عملکرد و خواسته های خود در حوزه جوانان استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار