سلطانی‌فر بابیان اینکه کسی باور نمی‌کرد در سایه حکومت دینی بتوانیم مشارکت مردم را در حوزه‌های مختلف دخیل کنیم و با نظر مردم حرکت نظام تعیین شود، گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد در سایه حکومت دینی انجمن‌ها، سازمان‌ها و احزاب و سایر نهادهایی که نماد حکومت مردمی هستند فعالیت کنند و در سایه این نوع حکومت اصول تفکیک قوا را اعمال کنیم.
کد خبر: ۳۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 11 February 2017
وزیر ورزش و جوانان گفت: هر جا دیدیم شرایط برای ادامه توافق وجود ندارد، شرایط برای بازگشت به پیش از برجام فراهم است.

به گزارش مهر، مسعود سلطانی فر در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه هر جا دیدیم شرایط برای ادامه توافق وجود ندارد، شرایط برای بازگشت به پیش از برجام فراهم است، گفت: به مردم و مسئولین استان همدان به خاطر وجود وحدت دراین استان تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه من با توجه به تجربیات خود یک روز که به یک استان بروم، شرایط آن استان را درک می کنم، افزود: آیت الله محمدی، این روحانی ارزشمند و استاندار فرهیخته و کار بلد همدان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی همه با هم وحدت دارند و باید قدر این وحدت را دانست.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه طی ۳۸ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از عبور از فراز و نشیب‌ها و کشمکش‌ها ی بسیار با عزت توانست کارنامه مطلوبی را در حوزه عدالت و خدمت به مردم ارائه دهد، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی، نظامی را ساماندهی کرد که از آن به عنوان نظام مردمسالاری دینی یاد می‌شود.

سلطانی‌فر بابیان اینکه کسی باور نمی‌کرد در سایه حکومت دینی بتوانیم مشارکت مردم را در حوزه‌های مختلف دخیل کنیم و با نظر مردم حرکت نظام تعیین شود، گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد در سایه حکومت دینی انجمن‌ها، سازمان‌ها و احزاب و سایر نهادهایی که نماد حکومت مردمی هستند فعالیت کنند و در سایه این نوع حکومت اصول تفکیک قوا را اعمال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هیچ کس گمان نمی‌کرد مردم بتوانند در انتخاب نمایندگان، روسای جمهور و نحوه تعیین رهبر دخالت کنند، اظهار داشت: سازوکارهای دموکراسی در قانون اساسی ایران دیده شده است.

نظام‌های سیاسی زاییده انقلاب تا زمانی که اهداف ایدوئولوژی خود را دنبال می‌کنند سر پا هستند وی عنوان کرد: نظام‌های سیاسی زاییده انقلاب تا زمانی که اهداف ایدوئولوژی خود را دنبال می‌کنند سر پا هستند اما زمانی که این اهداف در مقابل منافع ملی به فراموشی سپرده شد، دوره نقاهت انقلاب آغاز می‌شود.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه نماد این اتفاق سرنوشت انقلاب روسیه بود، ادامه داد: پس از لنین و استالین در روسیه و در کوبا این موارد دیده شده است.

وی با بیان اینکه درباره انقلاب اسلامی گمانه‌زنی بسیاری در خصوص دوران نقاهت انجام شده است، عنوان کرد: ما هرگز اهداف ایدئولوژی خود را در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی کنار نگذاشتیم و ملاحظات فرهنگی، اعتقادی و دینی خود را به عنوان اصل دخیل کرده و نگاه داشتیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ترامپ به وحدت داخلی مردم ما کمک می‌کند، اظهار داشت: ما از جهاتی بدمان نمی‌آید که این سخنان زده شود چون یقین داریم که پشت این حرف‌ها عملی نیست زیرا ما در ۸ سال دفاع مقدس قدرت نظامی خود را به دنیا نشان دادیم و در ادامه با اتخاذ یک دکترین نظامی و توانمند کردن تجهیزات موشکی دیگران را برای حمله به ایران دچار تزلزل کردیم و معادلات را برهم ریختیم.

وی با بیان اینکه در برجام و دوره ۳۰ ماهه مذاکرات در کنار بدعهدی‌ها گشایش‌های بسیاری نیز حاصل شد، عنوان کرد: در حال حاضر از ۶۰۰ بانکی که با ایران در ارتباط بودند بر اساس آمار بانک مرکزی حدود ۲۷۰ تا ۲۸۰ بانک همکاری خود را با ایران آغاز کرده اند.

برجام حتما گشایش‌ها و منافعی برای ما داشته که ترامپ از آن به عنوان یک توافق بد یاد می‌کند وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برجام حتما گشایش‌ها و منافعی برای ما داشته که ترامپ از آن به عنوان یک توافق بد یاد می‌کند، ادامه داد: از نظر منافع آمریکا، برجام بدترین توافق است چون گشایشی برای ما داشته و آمریکا منافع خود را در خطر می‌بینید.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: یک مشاور مطلع خارجی که اقتصاد ایران را مطالعه کرده است نظر داده که ایران پس از برجام و رفع ۶ قطعنامه که یک توافق تاریخی بود، ظرفیت اقتصادی لازم را برای ایجاد ۱۰۰۰ میلیارد دلار ارزش افزوده در تولید ناخالصش دارد.

وی افزود: کشوری که در طول ۲۰ سال امکان ایجاد ۱۰۰۰ میلیارد دلار با توجه به ظرفیت منابع، برنامه‌ها و رویکردها را دارد می‌تواند ۹ میلیون شغل نیز ایجاد کرد.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه آینده روشن و امیدوارکننده‌ای در انتظار کشور است و دولت در تلاش است تا با رفع مشکلات و توسعه سرمایه گذاری، بتوانیم به این اهداف اقتصادی برسیم، تأکید کرد: باید از فرصت ها استفاده کنیم، تا هرچه سریعتر مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار