مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: تفاهم نامه ای بین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با صندوق کارآفرینی امید کشور منعقد شده و این صندوق متعهد به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به بانوان سرپرست خانوار شده است.
کد خبر: ۳۷۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 10 February 2017
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: امسال 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان از سوی صندوق کارآفرینی امید در کشور پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا؛ اصغر نوراله زاده افزود: این تسهیلات به 103 هزار نفر در بخش کسب و کار و تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: حدود 65 هزار طرح در سالجاری تسهیلات برای کسب و کار دریافت کرده اند که مطابق این تعداد اشتغال نیز ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از طرح بوم گردی تفاهم نامه ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منعقد شد که به دنبال آن روستاهای دارای ظرفیت طبیعت گردی حمایت شدند.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: همچنین تفاهم نامه ای بین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با صندوق کارآفرینی امید کشور منعقد شده و این صندوق متعهد به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به بانوان سرپرست خانوار شده است.

نوراله زاده در ارتباط با تفاهم نامه منعقد شده در زمینه فرش دستباف اظهار کرد: بازار فرش به خاطر تحریم های سال قبل در ردیف کالاهای تحریمی قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد: همچنان با وجود برداشته شدن تحریم ها، رونق به صادرات فرش بازنگشته است و توجیه اقتصادی برای حمایت بیش از حد انتظار وجود ندارد.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار