مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی که در دستور کار کشور بوده توسعه و توانمندی نیروی انسانی خلاق و حمایت از سرمایه‌های اجتماعی است، افزود: بیمه دانا در توانمندسازی جوانان قدم مثبتی برداشته است.
کد خبر: ۳۷۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 06 February 2017
مدیرکل اقتصاد و دارایی همدان با بیان اینکه حوزه بیمه‌ در ارتقای کارگاه‌های اقتصادی و بهره‌وری کمک شایانی کرده است، گفت: خدمات بیمه‌ای در جبران خسارت و کاهش آسیب‌‌پذیری در بخش سوانح و کاهش بار مالی به دولت موثر بوده است.

به گزارش فارس، سید ناصر محمودیدر مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه همدان شرکت بیمه دانا با بیان اینکه صنعت بیمه در توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: اقتصاد کشور اقتصاد تک محصول است و سیاست دولت این است که به سمتی حرکت کنیم تا اتکا به منابع نفتی در هزینه‌ها کم باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی و اجتماعی بیمه اثرات قابل توجهی دارد، گفت: اصولاً هر نهاد اقتصادی و اجتماعی نظیر صنعت بیمه در تامین امنیت و گسترش آرامش برای آحاد مردم نقش دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه حوزه بیمه‌ در ارتقای کارگاه‌های اقتصادی و در نتیجه بهره‌وری کمک شایانی کرده و خواهد کرد، افزود: خدمات بیمه‌ای در جبران خسارت وکاهش آسیب‌‌پذیری در بخش سوانح و کاهش بار مالی به دولت موثر بوده است.

وی با اشاره به نقش صنعت بیمه‌ای در کشور ادامه داد: صنعت بیمه اطمینان‌سازی برای بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری است و می‌تواند در این زمینه بسیار حائز اهمیت باشد.

محمودی با بیان اینکه بیمه دانا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و توجه به اقتصاد مقاومتی و توسعه و پیشرفت محور این صنعت قرار گرفته است، افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که نباید بیماران جز بیماری دغدغه دیگری داشته باشند که خوشبختانه بیمه دانا در حوزه درمان در استان همدان حرف نخست را می‌زند.

وی با بیان اینکه بیمه دانا در اربعین حسینی 1.5 میلیون نفر را در کشور زیر پوشش قرار داد، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور صنعت بیمه در راستای سرمایه‌گذاری اهمیت بسیار دارد که باید آن را بیشتر به این زمینه سوق داد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی که در دستور کار کشور بوده توسعه و توانمندی نیروی انسانی خلاق و حمایت از سرمایه‌های اجتماعی است، افزود: بیمه دانا در توانمندسازی جوانان قدم مثبتی برداشته است.

وی از برگزاری جلسه‌ای خصوصی طی امروز با مه‌لقا جام‌بزرگ مدال آور المپیک و ورزشکاری استان خبر داد و افزود: این بانو زیر پوشش بیمه دانا قرار گرفت و از لحاظ مالی او را حمایت خواهیم کرد تا بتواند پرچم ایران اسلامی را در جهان بالا ببرد.

محمودی گفت: خانم جامه‌بزرگ افتخار استان است که از بسیاری از کشورها پیشنهاد همکاری و بازی را داشته، اما قبول نکرده است، امروز نیز طی صحبتی که با او خواهیم داشت او را زیر پوشش بیمه دانا قرار خواهیم داد و از این ورزشکار حمایت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با بیان اینکه بیمه از دید کارشناسی محسنات خوبی دارد، اظهار کرد: معتقدم که متناسب با بیمه و بیمه‌گر اقداماتی باید صورت گیرد که بیمه‌شونده متناسب با بیمه‌کننده پول دریافت می‌کند و اگر بیشتر باشد مانند بانک ربا می‌شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه قانون مالیات رده‌های پایین را نابود می‌کند و نباید این طور باشد چراکه ظالمانه است، گفت: امیدوارم کسانی که حق و حقیقت و رفاه مردم را می‌بینند یک ریالی نیز از حق مردم به گردن آنها نباشد چرا که در روز قیامت مواخذه خواهند شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار