نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ، ایمان و اعتقاد مردم دیار اسلام‌آباد این روستا را به شهر تبدیل کرد؛ افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهر، اسلام شهر آق‌گل باید به شهر فرهنگی شهرستان ملایر تبدیل شود و روز به روز شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.
کد خبر: ۳۷۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 06 February 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بيان اینکه فرهنگ، ایمان و اعتقاد مردم دیار اسلام‌آباد این روستا را به شهر تبدیل کرد، گفت: اسلام‌شهر آق‌گل باید به شهر فرهنگی ملایر تبدیل شود.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام احدآزادیخواه  درجشن شهر شدن اسلامشهر آق‌گل با تبریک ایام دهه فجر وسی وهشتمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول38 سال گذشته توجه ویژه به روستاها به ویژه مناطق محروم بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از روستاها بر حسب جمعیت و وسعت امروز به پیشرفت‌های بزرگی رسیده‌اند گفت: یکی از روستاهایی که امروز شاهد شکوفا شدن و تبدیل آن به شهر بودیم روستای اسلام‌آباد بود که امروز به شهر اسلام‌شهر آق گل تبدیل شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ، ایمان و اعتقاد مردم دیار اسلام‌آباد این روستا را به شهر تبدیل کرد؛ افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهر، اسلام شهر آق‌گل باید به شهر فرهنگی شهرستان ملایر تبدیل شود و روز به روز شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان ملایر نیز همه تلاش خود را برای پیشرفت این شهر خواهند داشت افزود: هدف ما پیشرفت و بادانی همه روستاهای شهرستان ملایر است.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک شهر شدن اسلام شهر آق‌گل به مردم این شهر اظهار کرد: مهمترین چیزی که در حال حاضر نیاز است ایجاد شهرداری و ارائه امکانات و تجهیزات لازم برای این شهر است.

محمد کاظمی افزود: در این زمینه نیاز است همه مسئولان شهرستان ملایر برای ارائه امکانات  و خدمات به این شهر تلاش لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه همچنین  نمایندگی‌های ادارات باید در این شهر راه‌اندازی شود تصریح کرد: ایجاد ادارات در این شهر باعث  تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم و کمتر شدن رفت و آمد آنها به ملایر می‌شود.

در ادامه امام جمعه شهر اسلامشهر آق گل نیز با اشاره به اینکه جمعیت این شهر در حال حاضر 12هزار نفر دارد افزود:  مردم این شهری مردمی انقلابی و ولایتمدار بوده که در دوران‌های مختلف همواره در همه عرصه‌های انقلاب حضوری چشمگیر داشته‌اند.

حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی با اشاره به اینکه این شهر 23 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار کرد: دو شهید گمنام نیز در این شهر به خاک سپرده شده که باعث برکت و افتخار برای مردم این شهر است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر چه سریعتر باید اداراتی در این شهر مستقر شود گفت: این شهر 50 کیلومتر با ملایر فاصله دارد و ایجاد نمایندگی این ادارات در این شهر یک ضرورت محسوب می‌شود.

در ادامه فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 38 ساله گذشته گفت: یکی از مهمترین رهاوردهای دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و افتتاح 160 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در شهرستان ملایر است.

عبدالعظیم رضایی گفت: بیشتر این طرح‌ها و پروژه‌ها در روستاهای شهرستان ملایر بوده که خدمت به مردم با ایجاد و افتتاح پروژه‌ها در روستاها افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

وی ضمن تبریک شهر شدن اسلامشهر آق گل به مردم این شهر خاطرنشان کرد: همه مسئولان شهرستان برای پیشرفت و ارائه امکانات به این شهر تلاش و حمایت‌های لازم را خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار