مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه از توان بخش خصوصی در راستای افزایش آموزش‌ها کمک خواهیم گرفت، ادامه داد: بیشترین تاکید فنی و حرفه‌ای بر رشته‌های آی. تی و آی. سی. تی است.
کد خبر: ۳۷۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 06 February 2017
مديركل آموزش فني و حرفه‌اي همدان از آموزش 40 هزار نفر تا پايان سال خبر داد و گفت: اعتبارات جديدي براي فني‌ و حرفه‌اي در نظر گرفته شده كه سهم استان همدان 13 ميليارد تومان است.

به گزارش فارس؛ علیرضا مهرابی با بیان اینکه افراد برای تکمیل و ارتقای مهارت‌های خود به اداره کل فنی و حرفه‌ای مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: تاکنون 8 میلیارد تومان در راستای تحقق آموزش‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به آموزش 40 هزار نفر تا پایان سال و اینکه آموزش زندانیان و سربازان نیز جزو این آمار خواهد بود، افزود: میزان اعتبارات جدید برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 13 میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه از توان بخش خصوصی در راستای افزایش آموزش‌ها کمک خواهیم گرفت، ادامه داد: بیشترین تاکید فنی و حرفه‌ای بر رشته‌های آی. تی و آی. سی. تی است.

وی با اشاره به اضافه شدن رشته‌های جدید و تخصصی نیز تصریح کرد: مدیریت‌ آب، آسانسور و... از جمله رشته‌های تخصصی مورد نیازی است که به زودی اضافه خواهند شد.

مهرابی با اشاره به آموزش زندانیان و اینکه بسیاری از زندانیان پس از آزاد شدن به علت بیکاری و نداشتن شغل دچار آسیب می‌شوند، افزود: طی تفاهمنامه‌ اداره فنی و حرفه‌ای با اداره کل زندان‌ها، زندانیان از آموزش‌های مهارتی بهر‌ه‌مند خواهند شد.

آموزش یک‌هزار و647 زندانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه یک‌هزار و 647 زندانی طی 9 ماه گذشته دوره‌های مختلف مهارتی را در زندان‌ها گذرانده‌اند، ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده آموزش‌ها نقش موثری در کاهش برگشت زندانیان به زندان داشته است.

وی با بیان اینکه بستر کمک و حمایت از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و زندانیان وجود دارد، ادامه داد: فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در افزایش اشتغال‌زایی دارد.

مهرابی با اشاره به افتخارات کسب شده از سوی فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی و کسب رتبه برتر بسیج فنی‌ و حرفه‌ای از جمله افتخارات اداره فنی‌ و حرفه‌ای بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار