به مناسبت جشن انقلاب، نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات، گردشگری و اقوام ایرانی از ۱۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه و به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌ شود.
کد خبر: ۳۷۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 06 February 2017
به مناسبت جشن انقلاب، نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات، گردشگری و اقوام ایرانی از ۱۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه و به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.     
               
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان: این نمایشگاه در سه بخش گردشگری، سوغات و صنایع‌دستی فعالیت خواهند نمود.                                                                      
حسین الماسی عضو هیئت‌مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: تعداد ۸۲ واحد در نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات، گردشگری و اقوام فعالیت می‌نمایند.                                                     
وی اشاره کرد: در این دوره از نمایشگاه ۳واحد فعال گردشگری به معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان می‌پردازد.

الماسی گفت: تعداد ۴۳واحد به عرضه سوغات و۳۶واحد نیز به عرضه صنایع‌دستی خواهند پرداخت.      

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ادامه داد: ازبرنامه‌های جانبی نمایشگاه مذکور را برگزاری جشنواره اقوام ایرانی با حضور قومیت‌های کرد، لر و آذری‌زبان دانست که با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌گردد.

الماسی ساعت بازدی نمایشگاه را ۳بعدازظهر تا ۸ شب اعلام کرد.

لازم به ذکر است، نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات، گردشگری و اقوام ایرانی با همکاری مشترک شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان،اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و موسسه آوای هنر برگزار می‌گردد. 



آغاز به‌کار نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات، گردشگری و اقوام ایرانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار