فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری قاتل، کمتر از یک ساعت در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 06 February 2017
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری قاتل، کمتر از یک ساعت در ملایر خبر داد.

به گزارش طلیعه امید ملایر؛ سرهنگ پاسدارگفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در ساعت 23 مورخه چهارم بهمن ماه 95 در نقطه ای از شهر ملایر، مأمورین کلانتری 13 بلافاصله در محل حاضر شدند که پس از بررسی وضعیت، مشخص شد که فردی بر اثر جراحت وارده توسط دو نفر از دوستانش به بیمارستان منتقل گردیده و به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته معلوم شد احدی از دوستان فرد مقتول با هویت معلوم بوسیله یک دستگاه خودروی سواری به درب منزل دوستش(قاتل) مراجعه و او را سوار نموده و در ادامه مسیر احدی دیگر از دوستانشان را نیز با هویت مشخص سوار می کند.

ترک نیا در ادامه افزود: در همین ارتیاط طی مسیر بین فرد مقتول و دوستش(قاتل) که او را در ابتدای مسیر سوار نموده، باسلاح سرد درگیری صورت گرفته و بر اثر این درگیری، فرد اقدام به مجروح نمودن مقتول نموده و از محل متواری می گردد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه قاتل کمتر از یک ساعت با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شده اظهار کرد: طی اعتراف قاتل، مقتول وی را با چاقو تهدید کرده و با گرفتن آن توسط قاتل اقدام به ضرباتی به مقتول شده و قاتل از محل متواری می‌شود که در این خصوص پرونده تکمیل، متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

ترک‌نیا با اشاره به اهمیت و توجه به پیشگیری اجتماعی و ایجاد بسترهای لازم به منظور پیشبرد این هدف مهم توسط والدین و جلوگیری از وقوع اینگونه وقایع ناگوار، تأکید کرد: خانواده ها ضمن معرفی خصوصیات دوستان امین به فرزندان خود، از دوستی فرزندانشان با افراد ناباب و هنجارشکن جلوگیری نموده و بر رفت و آمدهای آنان کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار