سرهنگ پژمان قویمی در بیان جزئیات دستگیری طلافروش گفت: در پی شکایت یکی از کسبه بازار مظفریه مبنی بر سرقت تعدادی طلاجات از مغازه وی توسط یکی از مشتریان، دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ عین القضات قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶ 31 January 2017
خلافي سنگین در كارنامه پژو

رئيس پليس راه استان گفت: يك دستگاه سواري پژو 405 با بيش از 50 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده و 79 فقره تخلف توقيف و روانه پارکينگ شد. 

سرهنگ "رضا عزيزي" افزود : ماموران پليس راه "نهاوند " حين كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه سواري پژو405 را به علت سبقت غير مجاز متوقف كردند. 

وي ادامه داد: در استعلام از سوابق اين خودرو مشخص شد،خودرو داراي 79 فقره تخلف که از اين تعداد 10 تخلف حادثه ساز بود و 5350000 هزار تومان جريمه پرداخت نشده مي باشد كه بلافاصله به پاركينگ منتقل شد. 

رئيس پليس راه استان در خاتمه بيان داشت: بيشترين تخلفات حادثه ساز ثبت شده براي اين خودرو تجاوز از سرعت مجاز، سبقت غير مجاز و عبور ممنوع است. 

سارق طلا فروشي در دام ماموران كلانتري 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري سارقي خبر داد كه با كش روزني از طلافروشي ها سرقت مي كرد.

سرهنگ پژمان قويمي در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از كسبه بازار مظفريه مبني بر سرقت تعدادي طلاجات از مغازه وي توسط يكي از مشتريان، دستگيري سارق در دستور كار ماموران كلانتري 13 عين القضات قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران با رويت فيلم دوربين هاي مدار بسته متوجه شدند يكي از مشتريان طلافروشي كه زني جوان است در هنگامي كه تظاهر به خريد طلاجات مي كند از غفلت فروشنده استفاده كرده و در حركتي سريع و حرفه اي تعداد 12 عدد النگو سرقت و سپس در كمال خونسردي طلافروشي را ترك كرد.

سرهنگ قويمي گفت : با مشخص شدن چهره سارق، تحقيقات گسترده در جهت شناسايي و دستگيري سارق آغاز كه با بكارگيري منابع و مخبرين و همكاري كسبه بازار مظفريه، متهم شناسايي و با هماهنگي با مراجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: متهم پس از دستگيري به کلانتري منتقل و در بازجويي به جرم خود اعتراف کرد و در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل که جهت بررسي تحويل پليس آگاهي استان همدان شد.

کشف مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامي استان از کشف 60 کيلوگرم ترياک با لفافه در يک عمليات ضربتي از 2 قاچاقچي مواد مخدر خبر داد.

سردار "حاجي محمد مهديان نسب" در تشريح اين خبر گفت:در پي تلاش هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر پليس استان بر روي 2 قاچاقچي مواد مخدر ، محرز شد که قاچاقچيان قصد دارند يک محموله مواد مخدر از جنوب کشور بارگيري و پس از انتقال به استان هاي شمالي کشور نسبت به توزيع آن بين خرده فروشان مواد مخدر اقدام کنند.

وي افزود: با اقدام به موقع و هوشمندانه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به منظور جلوگيري از خرد شدن مواد مخدر با همکاري عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر پليس يزد محموله 60 کيلوگرمي ترياک که در داخل خودرو تريلي جاسازي بود کشف و ضبط ، که در اين راستا 2 متهم دستگير و يک خودرو نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه بيان داشت:استمرار تعامل عملياتي مشترک پليس استان با ساير استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچيان از برنامه هاي تعريف شده مي باشد که نشانه همدلي و همگرايي ناجا مي باشد .

توقيف 15 دستگاه خودرو در بهار 

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از توقيف 15 دستگاه دستگاه خودرو داراي جريمه معوق و بالاي 10 ميليون ريال در هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "بزرگعلي نوري" در تشريح اين خبر عنوان نمود: از ابتداي مهر ماه سال جاري همگام با آغاز بازگشائي مدارس و بهار علم و دانش، نهادينه کردن قوانين راهور و ارتقاء فرهنگ شد آمدي در اين شهرستان با شعار "همه با هم، قانون مداري و انضباط ترافيکي" در دستور کار پليس راهور شهرستان قرار گرفت.

اين مقام مسئول همچنين با اشاره به مطالبات مردم در برقراري نظم و امنيت گفت: برقراري نظم، امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي و آسيب هاي ناشي از سوانح رانندگي از مطالبات برحق و بجاي مردم در اين شهرستان است که مجموعه اين فرماندهي با تلاشي وافر در اين راستا سعي در ايجاد و حفظ امنيت پايدار در شهرستان بهار را داشته و دارد، ليکن مشارکت مردم در ايجاد امنيت، قانون مداري و نهادينه کردن قانون در فرزندانشان بيش از هر امري مي تواند پليس را در اجراي ماموريت هايش کمک نموده و زمينه را براي برقراري نظم و ايجاد جامعه اي عاري از هرگونه آسيب فراهم و ميسر نمايد.

سرهنگ "نوري" همچنين گفت: در راستاي پيشگيري از بروز تخلفات حادثه ساز و برخورد با رانندگان متخلف، ماموران پليس راهور 15 دستگاه انواع خودرو داراي خلافي بيش از 10 ميليون ريال را متوقف کردند. 

وي افزود: در استعلام صورت گرفته از يکي از اين خودرو ها مشخص شد، خودرو داراي 29 ميليون و 950 هزار ريال جريمه معوقه است كه تعداد 57 فقره تخلف را مرتكب شده و اين جرايم در سيستم پليس راهور به ثبت رسيده است. 

سرهنگ "نوري" در ادامه ابراز داشت: همچنين در راستاي اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي شهرستان بهار در ماه گذشته تعداد 159 دستگاه موتور سيکلت و 172 دستگاه خودرو و در مجموع 331 دستگاه خودرو و موتور سيکلت متخلف از افزايش 6 درصدي برخورد با متخلفان اين عرصه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستيم.

وي در ادامه افزود: با عنايت به اجراي طرح هاي مختلف ترافيکي در شهرستان بهار در مقايسه با مدت مشابهه سال گذشته بحمداله موفق به کاهش 71 درصدي تعداد جانباختگان در تصادفات و کاهش 60 درصدي تصادفات فوتي، درون شهري در اين شهرستان مواجه بوده ايم.

سرهنگ نوري در خاتمه گفت: از مردم شريف و خداجوي بهار خواستاريم در صورت برخورد با موارد مشکوک از طريق سامانه فوريتهاي پليسي 110 نزديکترين يگان انتظامي را مطلع کنند.

دستگيري 6 سارق در کبودراهنگ 

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ ازدستگيري22 متهم دراجراي طرح منطقه اي در اين شهرستان خبرداد. 

سرهنگ "محمدعلي محمدي "درتشريح اين خبر گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت در روستا های شهرستان ، طرح پاکسازي منطقه اي و ارتقاء امنيت اجتماعي، وبرخورد بامجرمان و هنجارشکنان، روز گذشته با استفاده از کارکنان پليس هاي تخصصي،اجرايي و ستادي و بر اساس طرح تدوين و پيش بيني شده از قبل اجراشد.

اين مقام انتظامي افزود:دراجراي اين طرح 6 نفر سارق حرفه اي احشام و تجهيزات کشاورزي که همگي داراي سوابق متعدد سرقت ، اعتياد، و درگيري بودند و 3نفرخرده فروش موادمخدرو 11نفرمعتاد دستگير که از آنها مقاديري انواع موادمخدر سنتي وصنعتي کشف شد.

سرهنگ محمدي درادامه گفت : تعداد18دستگاه موتورسيكلت وهمچنين 4دستگاه خودوروي متخلف نيزتوسط عوامل انتظامي توقيف وروانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اينکه اين طرح با برنامه ريزي دقيق و اشرافيت اطلاعاتي، همچنين حضور نيروها به صورت گسترده به مرحله اجرا درآمده است گفت: اجراي اين گونه طرح ها درديگرمناطق شهرستان در دستورکار مي باشد و شهروندان در صورت مشاهده با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري هنجارشکنان اقدام شود.

دستگيري 14 نفر مواد فروش درنهاوند 

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح ويژه برخورد با خرده فروشان موادمخدردراين شهرستان با محوريت پاكسازي نقاط آلوده خبر‌داد. 

سرهنگ "منصور ملکي" در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با تشريح اين خبر گفت:در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاري يگان هاي انتظامي، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز رابا محوريت برخورد با خرده فروشان مواد مخدردر سطح شهرستان اجرا كردند. 

وي ادامه داد: در اجراي اين طرح يک روزه درمجموع تعداد 3نفراز خرده فروشان موادمخدر و11نفر از معتادان متجاهر دستگير ومقاديري مواد مخدر از جمله 115گرم ترياک ،1گرم شيره ،5گرم شيشه ،10/2گرم هرويين کشف وضبط گرديد. 

سرهنگ ملکي گفت: تعداد14دستگاه موتورسيكلت وهمچنين 5دستگاه خودوروي متخلف نيزتوسط عوامل انتظامي توقيف وروانه پارکينگ شد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد:درخصوص متهمين دستگير شده اقدامات وهماهنگي هاي قانوني وقضايي انجام واقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند گفت: شهروندان مي توانند هرگونه اخبار را در زمينه توزيع انواع موادمخدر به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.


افزايش کشفيات توسط  فامنين 

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از افزايش 21 درصدي انواع کشفيات در حوزه سرقت، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. 

سرهنگ "محمد باقر سلگي" در تکميل اين خبر بيان داشت: انجام گشت زني هدفمند، اشراف اطلاعاتي، ايجاد ايست و بازرسي در نقاط مختلف شهرستان و رصد وضعيت سارقان سابقه دار و... منجر به افزايش 21درصدي انواع کشفيات در خصوص خودرو، موتورسيکلت، لوازم منزل و لوازم داخل خودرو شد.

وي در ادامه گفت: خدمت به مردم و تلاش جهت حفظ امنيت و آرامش شهروندان نوعي جهاد و معامله با خدا در راه کسب رضاي الهي مي باشد که کارکنان انتظامي با تلاش شبانه روزي و بدون چشم داشتي از هيچ کوششي در راه ارتقاي امنيت فرو گذارنمي باشند. 

كشف محموله بزرگ البسه و پتوي قاچاق 

جانشين انتظامي استان از كشف تعداد 6946 ثوپ البسه و مقدار490 کيلو گرم پتوي خارجي با ارزش تقريبي هفتصد ميليون ريال در همدان خبر داد. 

سرهنگ "فرامرز به گذر" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي در حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون بنز به رانندگي فردي به هويت معلوم مشکوک شدند.

وي افزود: اين کاميون حامل بار كاه بودو از شهرستان ديواندره به مقصد تهران در حال حرکت بودکه پس از هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي و بازديد به عمل آمده از خودرو توسط ماموران مشخص شد البسه و پتو خارجي در زير بار کاه جاسازي شده است.

سرهنگ به گذر افزود: پس از مشاهده بار قاچاق در خودرو راننده و سرنشين خودرو دستگير به همراه کاميون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال که در تخليه و شمارش تعداد 6946 ثوپ البسه و مقدار490 کيلو گرم پتوي خارجي با ارزش تقريبي هفتصد ميليون ريال کشف شد.

جانشين انتظامي استان همدان عنوان داشت:در اين راستا از متهمان تحقيقات لازم صورت که اظهار داشتند کالاهاي مکشوفه را از ديواندره جهت انتقال به تهران بارگيري کرده اند که در اين خصوص پرونده مقدماتي تشکيل و در تعزيرات حکومتي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي در حال رسيدگي مي باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار