معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پنج ساله بوده که سال گذشته به دنبال اتمام این مهلت مجدد تمدید شد.
کد خبر: ۳۶۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 31 January 2017
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: همدان بیستم بهمن ماه سالجاری میزبان میزبان ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت است.

به گزارش ایرنا؛ محمدابراهیم الهی تبار در جمع خبرنگاران افزود: آئین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت به همراه انتشار سه تقریظ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بر سه کتاب‌ با تجلیل از راویان و نویسندگان این کتاب ها در شهر همدان برگزار می شود.

الهی تبار توضیح داد: حمید حسام و سرکار خانم ضرابی زاده از نویسندگان مشهور خدمت رهبری فرزانه انقلاب مشرف شدند که در این دیدار مقام معظم رهبری سه تقریظ را بر سه کتاب 'وقتی مهتاب گم شد'، 'گلستان یازدهم' و 'دختر شینا' به نگارش درآوردند.

وی بیان کرد: قرار است در دهه مبارک فجر رونمایی از این کتاب ها با حضور مقام های مسئول کشوری و استانی در شهر همدان انجام شود.

وی اضافه کرد: در این آئین از حمید حسام و سرکار خانم ضرابی زاده توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، تقدیر می شود.

وی بیان کرد: همچنین در این آئین از علی خوش لفظ، همسر علی پناهی و همسر شهید حاج ستار ابراهیمی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل می آید.

کتاب 'وقتی مهتاب گم شد' روایت عاطفی و انسانی از خاطرات جانباز سرافراز آقای علی خوش لفظ همرزم حاج احمد متوسلیان است که به قلم حمید حسام نوشته شده است.

کتاب 'گلستان یازدهم' نیز دربردارنده خاطرات خانم پناهی روا همسر شهید علی چیت سازیان از شهدای شاخص استان همدان است که به قلم سرکار خانم ضرابی زاده به رشته تحریر در آمده‌ است.

کتاب سوم، کتاب 'دختر شینا' خاطرات سرکار خانم قدم خیر محمدی کنعان از همسر شهیدش حاج ستار ابراهیمی هژیر است.

این کتاب نیز توسط سرکار خانم ضرابی زاده نوشته شده و از آثار حوزه خاطرات زنان از جنگ ایران و عراق است. 

** افزایش خدمات در حوزه سلامت گرایش مردم به بخش خصوصی را کاهش داد

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: افزایش ارائه خدمات حوزه سلامت در بیمارستانهای دولتی گرایش شهروندان به بخش خصوصی را کاهش داده است.

اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت یک انقلاب در حوزه سلامت ایجاد کرده به گونه ای که شاهد عدالت در سلامت این استان هستیم.

وی اضافه کرد: سطح خدمات درمانی و بهداشتی نسبت به ادوار گذشته بسیار تغییر کرده به گونه ای که در دور افتاده ترین نقاط استان نیز پزشک مقیم وجود دارد.

وی اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه سلامت و درمان است که این مولفه یکی از نقاط آسیب پذیر طرح تحول نظام سلامت به شمار می رود.

معاون استاندار همدان در خصوص وضعیت ورزش استان نیز گفت: در حوزه ورزش رویدادهای مبارکی در این استان رخ داده و برخی رخدادها این توفیقها را تحت شعاع قرار داده است.

الهی تبار افزود: سیستم دولتی اعتبار و بودجه ای برای حمایت از رشته های ورزشی ندارد بنابراین تیم های حرفه ای باید دنبال جذب اسپانسر باشند.

به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: برای حمایت از تیم والیبال این استان رایزنی هایی با شرکت ویان و هتل باباطاهر صورت گرفته است.

وی درباره وضعیت حوزه فرهنگی استان همدان نیز بیان کرد: نقدهایی به عملکرد حوزه فرهنگی وارد استان ولی اقدامهای خوبی را در چند سال گذشته صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پنج ساله بوده که سال گذشته به دنبال اتمام این مهلت مجدد تمدید شد.

الهی تبار اضافه کرد: تاکنون مشکلی در حوزه تئاتر و کودک و نوجوان به استانداری منعکس نشده با این وجود در صورت نیاز برای کیفیت بخشی به جشنواره اقدام های لازم انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار