الهی‌تبار با بیان اینکه برای کمک به تیم 30 میلیون تومان شرکت ویان، 40 میلیون تومان هتل باباطاهر و 30 میلیون تومان اداره ورزش و جوانان با امکانات نقدی و غیر نقدی کمک خواهند کرد، تاکید کرد: تیم والیبال استان نتیجه گرفته پس باید به این تیم کمک شود.
کد خبر: ۳۶۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 31 January 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امسال نتوانستيم برای جشنواره مطبوعات غرب کشور تامین اعتبار کنیم، افزود: سعي مي‌كنيم سال آينده اين جشنواره برگزار شود.

به گزارش فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه وضعیت کشور در زمینه سطح خدمات بهداشت و درمان نسبت به گذشته متفاوت است اظهار کرد: البته ادعا نداریم که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه بحث بیماری دیابت پیگیری می‌شود اما وضعیت بهداشت و درمان و سلامت تحول اساسی پیدا کرده است افزود: در دورترین نقاط روستایی و بیمارستان‌ها درمانگاه پزشک مقیم داریم و بهترین متخصصان به کار گرفته شده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت دارویی استان بسیار مناسب است و موارد خاص نیز باید پیگیری شود افزود: ارائه خدمت به مردم یک توفیق بزرگ است.

وی افزود: جلسه‌ای با تعدادی از هیات‌های ورزشی برگزار شده چراکه برخی اتفاقات افتاده ورزش استان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

الهی‌تبار در خصوص وضعیت تیم والبیال استان با بیان اینکه سیستم دولتی برای تیم‌های حرفه‌ای پولی ندارد پس نباید انتظار داشت، ادامه داد: در صورت داشتن اسپانسر برای تیم والیبال، حاضر به کمک هستیم.

وی با بیان اینکه برای کمک به تیم 30 میلیون تومان شرکت ویان، 40 میلیون تومان هتل باباطاهر و 30 میلیون تومان اداره ورزش و جوانان با امکانات نقدی و غیر نقدی کمک خواهند کرد، تاکید کرد: تیم والیبال استان نتیجه گرفته پس باید به این تیم کمک شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه در بخش‌های مختلف حوزه فرهنگ نقدهایی به عملکرد دستگاه‌ها وجود دارد، افزود: هیچ حوزه‌ای صد درصد تایید و هیچ حوزه ای صد درصد رد نمی‌شود.

وی با اشاره به ارزیابی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ادامه داد: در برخی از بخش‌ها خوب کار شده و برخی از بخش‌ها باید بهتر شود.

الهی‌تبار در رابطه با برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور با بیان اینکه امسال نتوانستیم برای جشنواره مطبوعات غرب کشور تامین اعتبار کنیم، افزود: سعی می‌کنیم سال آینده این جشنواره برگزار شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توافقی پنج ساله بود که پنج ساله گذشته تمام شده و دوباره توافقنامه‌ای منعقد شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در بحث مسائل اجرایی جشنواره تئاتر کودک مشکلی با ما مطرح نشده است، افزود: تنها تقدیر و تشکر از همراهی استان در جشنواره به ما گفته شد.

وی با اشاره به دیدار حمید حسام و بهناز ضرابی‌زاده دو تن از نویسندگان استان با مقام معظم رهبری با بیان اینکه در این دیدار علی خوش‌لفظ و خانم پناهی همسر شهید چیت‌ساز حضور داشتند، افزود: رهبری برای سه کتاب تقریظ به نگارش درآوردند.

الهی تبار افزود: مقرر شده در روز چهارشنبه 20 بهمن از تقریظ‌های نوشته شده بر کتاب ها با حضور مسؤولان کشوری رونمایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار