تیم بانی گستر کیش که پیش از این هم در 2 مسابقه دیگر از بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر نشده بود با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از جدول رقابت‌های این گروه کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۳۶۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 31 January 2017
تیم پاس همدان با سرمربی جدید خود در مقابل تیم کاسپین قزوین تن به تساوی داد و در جدول مسابقات یک پله سقوط کرد.

به گزارش تسنیم، تیم پاس همدان از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم باشگاههای کشور در شهر قزوین به مصاف تیم کاسپین این شهر رفت که این بازی در پایان 90 دقیقه با تیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم پاس همدان در نیمه اول بازی با گل دقیقه 7 فرج لطفی از میزبان خود پیش افتاد اما تیم کاسپین قزوین با گلی که در دقیقه 34 بازی به ثمر رساند مانع از آن شد که یاران علی لطیفی سرمربی جدید پاس با برد به رختکن بروند.

با آنکه در نیمه دوم بازی دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری موقعیت‌هایی داشتند اما توپی در این نیمه از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با همان  نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

با این تساوی خارج از خانه تیم پاس در جدول مسابقات 26 امتیازی شد و با توجه به برد تیم شاهین شهرداری بوشهر در برابر حریف خود یک پله در جدول مسابقات گروه سوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سقوط کرد و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم از جمع مدعیان صعود دور شد.

گفتنی است این مسابقه نخستین تجربه علی لطیفی به عنوان سرمربی پاس بود که با نتیجه دلخواه هوادران و مسئولان پاس همراه نشد.

تیم پاس همدان برای صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور کار سختی پیش‌رو دارد و علاوه بر برد در 3 بازی باقیمانده باید منتظر لغزش رقبای خود نیز باشد.

بانی گستر نیامد، شهرداری صدرنشین ماند

قرار بود عصر امروز تیم شهرداری همدان از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در استادیوم شهدای قدس همدان به مصاف تیم بانی گستر که پیش برود که با توجه با حاضر نشدن این تیم در میدان  و انصرافش از ادامه مسابقات تیم شهرداری همدان با نتیجه 3 بر صفر برنده این دیدار اعلام شد.

تیم بانی گستر کیش که پیش از این هم  در 2 مسابقه دیگر از بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر نشده بود با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از جدول رقابت‌های این گروه کنار گذاشته شد.

تیم شهرداری همدان نیز با کسب این 3 امتیاز در جدول مسابقات گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور 39 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در این گروه تداوم بخشید.

شهرداری همدان برای قطعی کردن صعود خود به دور نهایی این مسابقات به 3 امتیاز دیگر از 3  بازی باقیمانده خود در گروه سوم نیاز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار