نیکبخت گفت: امروز در شرایطی که منطقه پر از آشوب و همه نوع فجایع است، جغرافیای ایران اسلامی با تیزهوشی سربازان گمنام و همکاری نیروهای مسلح در آرامش و امنیت به سر می برد و مردم جامعه در امنیت کامل زندگی می کنند.
کد خبر: ۳۶۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 31 January 2017
استاندار همدان گفت: تصمیم ها و تفکرات جامعه اطلاعاتی کشور بر مبنای دین، اخلاق و رأفت اسلامی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت، روز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی دستگاه های اطلاعاتی استان همدان بیان کرد: یکی از مکانهایی که در آنجا انقلاب شکل گرفت حوزه اطلاعاتی کشور بود.

وی یادآوری کرد: پیش از انقلاب در دستگاه های اطلاعاتی، ظلم، شکنجه و بیداد حکمفرما بود و هم اینک تفکرات جامعه اطلاعاتی، بر مبنای دین و اخلاق بوده و برای پیشگیری از بروز هر گونه آسیب در راس جامعه اطلاعاتی فردی مجتهد قرار می گیرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: وقتی در برهه ای تصمیم بر سرپرستی فردی غیر مجتهد بر دستگاه اطلاعاتی گرفته می شود، رهبری فرزانه انقلاب با هوش و کیاست جلوی این انحراف را می گیرند تا هرگز این وزارتخانه بدون مجتهد اداره نشود.

نیکبخت گفت: امروز در شرایطی که منطقه پر از آشوب و همه نوع فجایع است، جغرافیای ایران اسلامی با تیزهوشی سربازان گمنام و همکاری نیروهای مسلح در آرامش و امنیت به سر می برد و مردم جامعه در امنیت کامل زندگی می کنند.

وی افزود: کشور ایران در شرایطی که دشمنان آرزوی تعرضی به آن را دارند در حال آماده کردن برنامه ششم توسعه بوده و پیش از اتمام آن‌، برنامه بودجه سال آینده را در دست دارند و همه تلاش آنها برای توسعه و تعالی کشور است.

استاندار همدان اضافه کرد: تلاش برای برقراری امنیت، قابل تقدیر است به خصوص وقتی شرایط ناامن منطقه را می بینیم این امنیت ارزشمندتر می شود.

نیکبخت اظهار کرد: اقدام اداره کل اطلاعات استان در میزبانی جشنواره ورزشی شایسته تقدیر است چون همیشه سعی دارند قدم های بلندی را در همه زمینه ها به ویژه توسعه استان بردارند.

وی بیان کرد: روحیه حمایت از فعالیت اقتصادی که وزیر فرهیخته اطلاعات همواره به آن اهتمام دارد، در اداره کل اطلاعات استان جاری و ساری است.

استاندار همدان گفت: باید اقتصاد مقاومتی را به فرموده رهبر معظم انقلاب اجرا کرد تا جامعه از نشاط و شادابی لازم برخوردار شود و در این زمینه اداره کل اطلاعات همکاری بسیار خوبی در استان دارد.

به گزارش ایرنا نیکبخت ابراز امیدواری کرد: با مشارکت بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی را که از مطالبات رهبری است اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: از حمایت کارهای عمرانی که به ورزش و جوانان و کارکنان مرتبط هستند دریغ نکرده و در زمینه ورزشی، عمرانی و خدمت به توسعه استان حمایت های لازم را انجام می دهم.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار