معاون اقتصادی و توسعه منابع استان همدان با اعلام اینکه همدان جزء سه استان اول کشور از نظر ایجاد اشتغال محسوب می‌شود، عنوان کرد: نرخ بیکاری در استان همدان معادل 8 درصد بوده و رتبه مناسبی در سطح کشور دارد.
کد خبر: ۳۶۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 31 January 2017
معاون استاندار همدان از اجرایی شدن ۲۹۶ مصوبه ستاد تسهیل همدان خبر داد و گفت: ۴۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی همدان پرداخت شد.

به گزارش تسنیم، رضا قیاسی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان تاکنون 114جلسه با 823 مصوبه داشته که 296 مصوبه از این تعداد اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه 95 مصوبه در آستانه اجرایی شدن است، افزود: 271 مصوبه در دست پیگیری بوده و امکان اجرا 37 طرح به سبب وجود موانع حقوقی و قانونی وجود ندارد.

قیاسی تعداد مصوبات کارگروه رونق تولید را نیز 597 مورد اعلام کرد و گفت: 390 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که از این تعداد 297 طرح موفق به عقد قرارداد و دریافت 162 میلیارد تومان تسهیلات از محل رونق تولید شدند.

وی همچنین درباره پرداخت تسهیلات خارج از سامانه بهین‌یاب نیز اظهار داشت: 334 میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف به واحدهای تولیدی استان همدان تسهیلات تولیدی پرداخت شده است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استان همدان با اعلام اینکه همدان جزء سه استان اول کشور از نظر ایجاد اشتغال محسوب می‌شود، عنوان کرد: نرخ بیکاری در استان همدان معادل 8 درصد بوده و رتبه مناسبی در سطح کشور دارد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز در این جلسه درباره تعطیلی مدارس استان همدان بیان کرد: تعطیلی مدارس در کارگروهی متشکل از محیط زیست، آموزش و پرورش، مدیریت بحران، استانداری همدان و سایر نهادهای متولی بررسی و اعلام می‌شود.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه مسائل مختلفی برای تعطیلی مدنظر بوده و گاهی دیده می‌شود که خیابان‌ها یخبندان است و فقط هوا نیست، اظهار داشت: باید تمامی موارد برای تعطیلی مدارس در نظر گرفته شود و تنها سردی هوا مدنظر نیست.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی صفر و صدی نیست، اظهار داشت: پروژه راه‌آهن پروژه چندین ساله‌ای است که باقی مانده و افتتاح نشده و اگر این پروژه اسفند امسال یا اردیبهشت سال آینده افتتاح شود تفاوت چندانی ندارد.

عراقی درباره انتصاب افراد و مدیران نیز گفت: اینکه فردی صرفا به سبب طرفداری دولت منصوب شود درست نیست بلکه باید شایستگی لازم را داشته باشند، باید فردی که منصوب می‌شود تعهد، تخصص داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار