تیم پاس همدان در هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برابر تیم شاهین ماهشهر به تساوی رسید تا ناکامی های این تیم در گروه سه بازی ها ادامه یابد.
کد خبر: ۳۶۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 24 January 2017
تیم پاس همدان در هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برابر تیم شاهین ماهشهر به تساوی رسید تا ناکامی های این تیم در گروه سه بازی ها ادامه یابد.

به گزارش ایرنا؛ دراین دیدار که عصر دوشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم پاس برابر شاهین ماهشهر به تساوی یک بر یک دست یافت.

صادق رضا نیا در دقیقه 37 برای پاس همدان و ناصر محیط در دقیقه 78 برای شاهین ماهشهر در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب تیم پاس در این بازی را مهدی رحیم زاده، محمدابراهیم خسروی، محسن لطفی، فرشاد قاسمی، مجید خمیسی، صادق رضانیا، رضا اطاقی، امین کعبی، تیمور شکری (سیدمحمد مهری)، مهدی محمدزاد و میرفرج لطفی (علیرضا داستانی – وحید جلالی نیا)تشکیل دادند.

علی خالصی، سینا کناری، کوروش لرکی، رشید رباطی (مهدی مریدی) ، فرشاد غیاثی، حسن مرادی، ناصر رضایی، حامد پورعمرانی، رسول سعدیان، عزیز چنانی (علی آل کثیر)، و ناصر محیط برای تیم شاهین ماهشهر در این بازی به میدان رفتند.

** تماشاگران خواستار استعفای سرمربی پاس/ بازیکنان آتش نشان شدند 

شماری از تماشاگران بعد از بازی امروز مقابل شاهین شهرداری بوشهر خواستار استعفای طلایی منش سرمربی پاسی ها شدند. 

آنها معتقد هستند تیم پاس که تا به اینجا همراه با طلایی منش و کادر فنی موفق عمل نکرده باید فرصت را در اختیار سرمربی جدید برای ایجاد تغییرات در تیم بدهد. 

برخی از لیدرهای تیم پاس نیز با حلقه زدن در اطراف محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس خواستار تصمیم گیری جدی پیرامون عملکرد ضعیف تیم و کادر فنی شدند. 

شنیده ها حاکیست طلایی منش قبل از بازی اعلام داشته که در صورت تساوی از این تیم استعفا می دهد اما تصمیم گیری در این خصوص تا ساعاتی دیگر مشخص می شود. 

آزادی نماینده فدراسیون در این مسابقه ساعاتی قبل از بازی وارد ورزشگاه شد و به صورت تلفنی امکان برگزاری بازی را به فدراسیون اعلام کرد. 

بازیکنان تیم پاس قبل از شروع بازی با پوشیدن لباس آتش نشانان در زمین حاضر شدند. 

قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو تهران و فوت پرویز ترتیبیان عکاس خبری همدان اعلام شد. 

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری همدان نیز از نزدیک نظاره گر این بازی بودند. شهرداری صدرنشین گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور و هم گروه دو تیم است. 

رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس همدان از عملکرد این تیم در بازی امروز انتقاد کرد. 

مدیرعامل شاهین ماهشهر مدعی شد تیمش بدون تمرین منظم در بازی امروز حاضر شده بود. 

جلیل احمدی سنگربان پاس همدان به دلیل صادر نشدن کارت بازی از جایگاه نظاره گر بازی بود. گفته می شود او با طلایی منش سرمربی پاس اختلاف پیدا کرده است. 

آرمین طلایی منش پسر سرمربی پاس به همراه جمال معصومی و میلاد داوودی به دلیل محرومیت همچنان غایب این تیم هستند. 

در پایان بازی کاور بزرگی روی چمن ورزشگاه کشیده شد تا برای بازی فردا بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری همدان آماده باشد. 

تیم پاس با 25 امتیاز به طور موقت در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور جای گرفته است. 

اعضای شاهین ماهشهر پس از این تساوی به جشن و پایکوبی پرداختند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار