کد خبر: ۳۶۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 24 January 2017

به گزارش تابناک یزد،رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد از بهره‌برداری 37 طرح بخش کشاورزی در این استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

 «سید جمال سجادی پور» از افتتاح 37 طرح در بخش‌های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی و آب و خاک خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها نزدیک به 493 میلیارد ریال هزینه شده است که به طور مستقیم زمینه اشتغال 280 نفر را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه از مجموع طرح‌های افتتاحی 11 طرح مربوط به آب و خاک، 10 طرح تولیدات گیاهی، هشت طرح تولیدات دامی و هشت طرح نیز در زمینه صنایع کشاورزی است، افزود: بیشترین میزان سرمایه‌گذاری با 369 میلیارد ریال و بیشترین اشتغالزایی با 230 نفر مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است که حمایت همه جانبه از توسعه این صنایع از برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی سازمان است.

سجادی‌پور با اشاره به طرح‌های کشتارگاه دام، بوجاری و تولید فرآورده‌های کنجدی، تولید انواع روغن گیاهی و فرآورده های زیتون و آبیاری تحت فشار به عنوان طرح‌های شاخص این دوره، ابراز امیدواری کرد که این طرح‌ها با حضور مقامات کشوری به صورت همزمان با سایر مناطق کشور افتتاح شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار