معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكي همدان با بيان اينكه کار در هسته‌های گزینش کاری جهادی است، گفت: کارکنان باید در مسند قضاوت؛ محتاطانه و بدون هیچ پیشداوری عمل کنند.
کد خبر: ۳۵۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 11 January 2017
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكي همدان با بيان اينكه کار در هسته‌های گزینش کاری جهادی است، گفت: کارکنان باید در مسند قضاوت؛ محتاطانه و بدون هیچ پیشداوری عمل کنند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، رشید حیدری‌مقدم در مراسم تجلیل از کارکنان هسته گزینش دانشگاه با بیان اینکه کار در هسته‌های گزینش، بسیار سخت است و این افراد تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق افراد انجام ‌دهند، اظهار کرد: از آنجا که اساس کار در هسته‌های گزینش، قضاوت بر روی افراد است، کارکنان شاغل در این هسته‌ها باید تلاش خود را برای قضاوت صحیح به کار گیرند.

وی با تأکید بر نگاه براساس برائت از سوی هسته‌های گزینش، ابراز امیدواری کرد که این قضاوت‌ها به دور ازاستدلال شخصی، حزبی،گروهی،سیاسی و... انجام شودو قضاوت‌کنندگان در محضر خداوند، روسفید باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه کارکنان شاغل در هسته‌های گزینش بدون هیچ پیش‌داوری و براساس گزینش صحیح اقدام می‎کنند و حق را به حق‌دار می‌رسانند، ادامه داد: گاه با یک تذکر ساده، می‎توان از مشکلی بزرگ جلوگیری کرد و با بازگرداندن فرد به زندگی عادی، از توان و ظرفیت وی استفاده کرد.

وی گفت: در شرایطی که حجم کاری به میزان دو تا سه برابر نسبت به سال‎های گذشته بالا رفته، شاهد ارائه خدمات بهینه در هسته گزینش دانشگاه هستیم که جا دارد از تک تک آنان قدردانی و تشکر شود.

حیدری‌مقدم با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف برای مدیران دانشگاه با هدف بروز رساندن اطلاعات آنان خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه‌ها، پشتوانه خوبی برای دانشگاه است و مدیران تربیت شده با سوابق مدیریتی و داشتن اشراف بر مسائل حقوقی، اداری و مالی، توانایی کار کردن در هر بخش و دستگاهی را دارند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار