دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان این که صریحاً گفتند که اگر از همدان می‌رفتی کاری با شما نداشتیم، افزود: الان محل خدمت من را به اجبار از همدان به قم جا‌به‌جا کردند و من برای تدریس موظفی به قم می‌روم و چون زندگی من در همدان است مجدد برمی‌گردم.
کد خبر: ۳۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 09 January 2017
دبیر جبهه پایداری استان همدان گفت: هفتمین شکایتی که این هفته علیه من صورت گرفته به دادگاه رسیده و رفتنم از همدان به قم نیز به اجبار و با فشار استانداری انجام شد.

به گزارش فارس، با ادامه روند شکایت گروه چهل نفره اصلاح‌طلبان با پشتیبانی مستقیم یکی از مدیران ارشد استان از حجت‌الاسلام فلاحی دبیر جبهه پایداری استان همدان هفتمین شکایت، به تشکیل دادگاه نزدیک می‌شود. تاکنون برای شکایت‌های پیشین چهار منع تعقیب و یک مورد تبرئه صادر شده و گویا شاکیان صریحاً اعلام کرده‌اند که تا فلاحی از استان نرود، این موضوع را رها نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، درباره شکایت‌هایی که از وی در چند سال اخیر صورت گرفته اظهار کرد: این هفته دادگاه هفتمین شکایت از بنده تشکیل می‌شود.

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه به ظاهر شکایت‌های قبلی شاکی خصوصی داشت و اصرار بر این است که رضایت شاکی جلب شود، افزود: این در حالی است که شاکی یک فرد نیست و هنگامی که دنبال همان شاکی خصوصی رفتم گفت من تنها شاکی نیستم بلکه ما 40 نفر هستیم.

وی با بیان اینکه شاکیان یک باند هستند و جلب رضایت این باند امکان‌پذیر نیست، گفت: من در پرونده‌ام ادله داشتم و باید به آن توجه شود، فرجام‌خواهی هم کردم و احکامی که قبلاً علیه من صادر شده بود هم باید بررسی شود.

فلاحی با اشاره به اینکه قبل از صدور این حکم سه مورد منع تعقیب و یک مورد تبرئه داشتم، خاطرنشان کرد: دوباره شکایت دیگری علیه من شد که منع تعقیب گرفتم و این آخری هفتمین شکایتی است که علیه من می‌شود.

وی یادآور شد: طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که مرتب وقت ما با دادگاه بگذرد و به سمت انقلاب و روشنگری نرویم و حاصل اقدام فردی است که در جریان رضوی‌فقیه و حضورش در استان دست داشت.

دبیر جبهه پایداری استان همدان اضافه کرد: من در صحبت‌هایم این را بیان کرده‌ام که آیت‌الله نوری فرمود کسی که رضوی‌فقیه را آورده باید محاکمه، برکنار و از استان برود و حرف من این است که چرا حرف مراجع زمین مانده است.

وی خاطرنشان کرد: آن فردی که می‌داند در این قضیه پایش گیر است، دنبال تلافی است و همین حرف را افرادی که با وی صحبت کرده‌اند، گفته‌اند چه کار دارید با این پرونده بازی‌ها و او به صراحت گفته که او در قضیه رضوی‌فقیه ما را متهم کرده و ما رهایش نمی‌کنیم.

فلاحی با تأکید بر اینکه فکر مخالف را تحمل نمی‌کنند، افزود: در آستانه انتخابات هستیم و این کارهای تبلیغاتی، برای رأی آوردن دوباره دولت است و ما هم به عنوان نماینده قشر محروم جامعه، مطالبه‌گر هستیم.

وی با اشاره به اینکه پس از چهار سال تعداد بیکاران جامعه افزایش یافته است، گفت:‌ قرار بود پس از مذاکرات برای مردم و جوانان ایجاد اشتغال شود و زندگی مردم تأمین شود.

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان این که صریحاً گفتند که اگر از همدان می‌رفتی کاری با شما نداشتیم، افزود: الان محل خدمت من را به اجبار از همدان به قم جا‌به‌جا کردند و من برای تدریس موظفی به قم می‌روم و چون زندگی من در همدان است مجدد برمی‌گردم.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد وقت من را غیر قانونی اینگونه تغییر داده‌اند، افزود: از نظر قانون یک عضو هیأت علمی آزاد است که هر کجا باشد، اما وقتی به حکم خودم اعتراض کردم، گفتند ما تحت فشاریم و از طرف استانداری فشار آورده‌اند که باید بروید و من به اجبار منتقل شدم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار