نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس سره) را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۵۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 09 January 2017
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس سره) را تسلیت گفتند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایرنا امام جمعه و استاندار همدان درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفتند

در این پیام که یکشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:

ارتحال عالم عامل و مجاهد نستوه، یاردیرین امام و رهبر ی و سنگ صبور یاران انقلاب، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجتهدی که همواره دغدغه اسلام و انقلاب را داشت و تا آخرین لحظه در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکرد، مصیبتی الیم و ضایعه ای عظیم است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر پربرکت خویش را در راه مجد و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی صرف کرد و در هر مسؤولیتی که قرار گرفت ‌، همواره همراه ولایت فقیه و متکی به مردم بود.

آثار و خدمات ایشان چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ عملی به ویژه در دوران مبارزه، پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، همواره در اذهان مردم شریف ایران اسلامی، جاودان خواهد ماند .

این ضایعه مولمه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، رئیس محترم جمهوری، حوزه های علمیه، یادگاران دفاع مقدس، بیت معزز آن فقیدسعید ، امت ایران اسلامی ومردم شریف استان، تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و برای بازماندگان،صبرجمیل واجر جزیل مسألت داریم . 

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب و از پیشگامان انقلاب اسلامی به دلیل عارضه ایست قلبی شامگاه یکشنبه در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود و دار فانی را وداع گفت.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار