ابوحمزه تصریح کرد: در ارزیابی‌های انجام‌شده توسط وزارت کشور، استان همدان توانسته در بین دیگر استان‌های رتبه ۴ کشور را به‌دست آورد که این نشان می‌دهد ما توانسته‌ایم در اجرای برنامه‌های خود تااندازه‌ای موفق شویم.
کد خبر: ۳۵۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 08 January 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: با احساس تکلیف مسئولان و افراد فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر امیدواریم برنامه‌های ما مرحله به مرحله پیگیری شده و به نقطه مطلوب دست یابیم.

به گزارش تسنیم، سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در نشست مشترک اعضای ستاد و معاونین شورای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: در حال حاضر هماهنگی خوبی بین مدیران در حوزه اقامه نماز، حجاب، امر به معرف و حقوق شهروندی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 136 دستگاه اجرایی شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است، افزود: با تشکیل گروه‌های مختلف، انجام برنامه‌ها و کارها از پیشرفت خوبی برخوردار است و مدیران ادارات استان بیش از گذشته پای کار آمده‌اند.

دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان با اشاره به تشکیل یک هزار و 336 شورای امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش استان ابراز کرد: مشکل اصلی ما در عفاف و حجاب ادارات به زمان پایان کار کارمندان  باز می‌گردد که باید برنامه بیشتری را برای آنها و خانواده‌هایشان طراحی کنیم.

وی با تشریح برنامه‌های انجام شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: تشکیل شورای امر به معروف در دستگاه‌های قضایی و نظامی، برنامه‌ریزی برای 60 هزار صنف موجود در استان، و برخورد قاطع و قانونی ناجا با هنجارشکنان از دیگر برنامه‌های ستاد به شمار می‌آید.

ابوحمزه تصریح کرد: در ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت کشور، استان همدان  توانسته در بین دیگر استان‌های رتبه 4 کشور را به دست آورد که این نشان می‌دهد ما توانسته‌ایم در اجرای برنامه‌های خود تا اندازه‌ای موفق شویم.

وی گفت: در حال حاضر ما به فضای فعلی و اقدامات کنونی قانع نبوده و معتقدیم که تنها نسیمی از امر به معروف و نهی از منکر در استان پیچیده است و ما باید برای محقق شدن اهداف خود، بیشتر تلاش کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) افزود: با احساس تکلیف مسئولان و افراد فعال در این حوزه امیدواریم برنامه‌های ما مرحله به مرحله پیگیری شده و به نقطه مطلوب دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار