معاون استاندار همدان چندی پیش اعلام کرد که پیگیری لازم برای جذب اسپانسری جدید برای والیبالیست‌ها در دستور کار قرار گرفته و همین وعده، حال و هوای تیم را عوض کرده است.
کد خبر: ۳۵۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 08 January 2017
تیم والیبال اتحادجوان همدان فردا و در چارچوب هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول به مصاف میزبان خود کریمه قم خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور جام شهدای منا فردا با چند مسابقه پیگیری خواهد شد که طی آن اتحادجوان همدان میهمان تیم کریمه قم خواهد بود.

بنابر اعلام فدراسیون والیبال این مسابقه را داور اول احمد وکیلی، داور دوم مسعود عسگریان و ناظر اکبر توکلی قضاوت خواهند کرد. بازی رفت این دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود اتحادجوان پایان یافت.

اگرچه قم در جدول حال و روز خوبی ندارد اما در تعطیلات نیم‌فصل تیم خود را تقویت کرده و در حال حاضر یکی از خوب‌های گروه نخست لیگ دسته اول والیبال ایران به شمار می‌رود.

از سویی وضعیت روحی نماینده همدان خوب نیست و شاید همین موضوع کار دست مادها بدهد. جالب اینکه برخی بازیکنان در حالت نیمه اعتصاب قرار دادند و اگر فردا پا به زمین بازی نگذارند هم خیلی نباید تعجب کرد.

در حال حاضر تیم همدان با 20 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. در صدر جدول تیم ارومیه با 29 امتیاز دست نیافتنی شده و در رده دوم هم سپهر الکتریک قزوین با 21 امتیاز جا خوش کرده است.

همدانی‌ها اگر می‌خواهند در جدول به وضعیت خود سروسامان بخشیده و جایگاه دوم خود را بازپس‌گیری کنند باید فردا با امتیاز از قم بازگردند. موضوعی که اگرچه با وضعیت حاکم بر تیم اتحادجوان دشوار است اما می‌توان انتظارش را داشت!

چیزی که پیداست اینکه نماینده همدان در لیگ یک والیبال یکی پس از دیگری رقبای سرسخت خود را کنار می‌زند و اگرچه با مشکلات مالی زیاد دست‌وپنجه نرم کرده است اما خود را در صف مدعیان باقی نگه داشته و وقتی از سرمربی این تیم سؤال می‌کنیم که آیا قول صعود می‌دهید یا نه، با قدرت پاسخ مثبت به زبان می‌آورد. خبارگه پاسخ مثبت می‌دهد چون به آینده و روزهای خوبی که معاون استاندار قول حمایت داده است دلخوش کرده و اطمینان لازم دارد که مسئولان او و شاگردانش را تنها نمی‌گذراند.

معاون استاندار همدان چندی پیش اعلام کرد که پیگیری لازم برای جذب اسپانسری جدید برای والیبالیست‌ها در دستور کار قرار گرفته و همین وعده، حال و هوای تیم را عوض کرده است. 

سرمربی اتحادجوان و شاگردانش تمام نگاه خود را به الهی‌تبار و اقداماتش معطوف کرده‌اند و امیدوارند تا مرد ورزش‌دوست استان گره از کارشان باز کند تا با قدرت لیگ یک را ادامه دهند.

معاون استاندار از ابتدای فصل نگاه ویژه‌ای به این تیم داشت و امروز هم که تیم در حالت برزخی قرار گرفته چتر حمایتی خود را از آسمان بلندقامتان جدا نمی‌کند تا با چشمان خود مرگ انگیزه‌ها را در ورزش شاهد نباشد!

قطع به یقین اتحادجوان امروز مدعی اصلی صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران لقب گرفته و به این موضوع درصد بالایی از مربیان تیم‌های رقیب اعتراف می‌کنند. اما ادامه این روند موفقیت‌آمیز نیازمند حمایت کافی و به موقع مسئولان است تا گام‌های پایانی این تیم متحد لرزان نشود.

در روزهایی که ورزش‌هایی چون کشتی و فوتبال با بدهی‌های سنگین مالی روبه‌رو هستند و دغدغه این دو رشته ورزشی به مسائل مالی معطوف شده است، امیدواریم والیبال گلیم خود را با یاری مسئولان از آب بیرون کشیده و پا جای پای فوتبال و کشتی نگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار