اگر كارگر ساعت هشت صبح تا عصر كار كند مطمئن است كه سر موقع حق و حقوقش را دريافت خواهد كرد اما اين بازيكنان سه ماه است عرق ريخته و با مصدوميت دست و پنجه نرم كرده‌اند ولی حق و حقوق خود را سر موقع دريافت نمي‌كنند. ماه اول جاي خواب نداشتيم و آنقدر از اين مكان به آن مكان شديم كه تمركز بازيكنان بهم مي‌ريخت.
کد خبر: ۳۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 07 January 2017
سرمربی تیم والیبال دسته اولی اتحاد جوان همدان فرار اسپانسرها از ورزش را نتیجه مدیریت غلط در گذشته والیبال استان دانست.

به گزلرش ایسنا؛ علی خبارگه افزود: متأسفانه در اين استان با اسپانسرها طوري رفتار شده كه از ورزش فراري هستند. شركت سحر براي 6 روز حضور در كشتي 500 ميليون تومان هزينه كرد در صورتي‌كه با اين مبلغ حمايت از واليبال، 6 ماه مي‌تواند روي آنتن رسانه‌ها و جلد روزنامه‌ها باشد.

وی تصریح کرد: هر اسپانسري كه به ورزش ورود كند اجبار مي‌شود كه به پاس هم بايد كمك كند. اگر قرار است در اين ورزش همه رشته‌ها از اسپانسر سود ببرند بايد به واليبال هم به چشم فوتبال نگاه كرد. واليبال چشم و چراغ اين استان شده و ورزش اول استان محسوب مي‌شود اما نبايد كاري كنيم كه به واليبالي كه خانواده‌ها از آن لذت مي‌برند، خيانت شود.

خبارگه خاطرنشان کرد: وقتي فولادويان سال گذشته بيش از چهار ميليارد براي پاس هزينه كرد و قرار بر اين بود براي واليبال كمتر از يك ميليارد هزينه كند، اطمينان داشتيم كه حمایت از ما شدني است. 10 روز قبل از بازي با قزوين در هفته نهم لیگ یک همه چيز با مسئولان ويان تمام‌شده بود اما يك عده اطراف واليبال هستند كه نمي‌خواهند اين تيم سرپا باشد.

مربی باتجربه والیبال همدان بیان کرد: آنان دوست ندارند همدان تيمداري كند چون خودشان نيستند. 

چون من و امثال اميد اسمي در اين تيم هستيم منافعشان به خطر افتاده و مدام سمپاشي مي‌كنند تا اين تيم به اهداف خود نرسد. در گذشته طوري رفتار كرده‌اند كه واليبال اين شهر نابود شد و اسپانسرها را فراري دادند. امروز هم استانداري مي‌روند و چهره ما را بي‌اعتماد معرفي مي‌كنند و همين مسائل موجب شده تا تيم ما به خوبي حمايت نشود. 

مربي‌اي كه به شاگردانش مي‌گويد دفاع سرويس خطا نيست، چگونه مي‌خواهد واليبال را به اهدافش برساند؟! اينگونه حرف‌ها خنده‌دار است اما با آمدن کریم ملكي به عنوان رئیس هیئت دستشان از واليبال كوتاه شده و با سمپاشي مي‌خواهند تيم ما را زمين‌گير كنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد تیمش در لیگ یک و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول، اظهار کرد: متأسفانه امسال فولادويان به تعهدات خود عمل نكرد و شك نكنيد هر كدام از بازيكنان ما در ابتداي فصل پيشنهادات بسيار خوبي داشتند كه هر يك به نحوي رفاقتي يا از روي دوستي با برخي بازيكنان مثل اميد اسمي راضي به حضور در همدان شدند. 

اگر كارگر ساعت هشت صبح تا عصر كار كند مطمئن است كه سر موقع حق و حقوقش را دريافت خواهد كرد اما اين بازيكنان سه ماه است عرق ريخته و با مصدوميت دست و پنجه نرم كرده‌اند ولی حق و حقوق خود را سر موقع دريافت نمي‌كنند. ماه اول جاي خواب نداشتيم و آنقدر از اين مكان به آن مكان شديم كه تمركز بازيكنان بهم مي‌ريخت.

وی اضافه کرد: قبل از بازي با قزوين بازيكنان با من هماهنگ كردند كه تمرين نكنند و من هم به آنها گفتم تمرين نكنيد تا پولتان را بگيريد. آيا اين درست است كه بازيكن به همسر خود زنگ زده و درخواست پول كند؟

بازيكن به اينجا آمده تا براي خانواده پول حلال ببرد اما پول خريد سوغاتي همدان هم در جيب ندارد. تمام اين مشكلات يكطرف، تيم ما با مشكل تغذيه هم روبه‌رو بوده و كار به جايي مي‌رسد كه اگر ساعت سه تمرين داشته باشيم، نيم‌ ساعت مانده به تمرين غذا مي‌آيد.

خبارگه در پایان گفت: چندي پيش الهي‌تبار مصاحبه كرد و صحبت‌هاي او ما را اميدوار به آينده كرد. مطمئن هستم دلش با اين تيم است و عزم خود را جزم كرده تا مشكلات اين تيم حل شود. دل معاون استاندار به حال جوانان اين شهر مي‌سوزد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار