نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه امروز شاهد شکل گیری داعش و تروریست های مختلف در اقصی نقاط جهان هستیم، تشکیل این گروهک ها را به منظور مقابله با اسلام واقعی دانست.
کد خبر: ۳۵۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 07 January 2017
امام جمعه همدان با انتقاد از انجام منکراتی در جامعه چون تجمل گرایی و حقوق های نجومی گفت: امروز متاسفانه برخی حقوق های نجومی را توجیه می کنند.

به گزارش فارس از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آئین سیاسی ـ عبادی نماز جمعه همدان با بیان اینکه در دنیای امروز هر روز فرقه جدید و انحرافی از دین را شاهد هستیم، اظهار کرد: متاسفانه امروز کارخانه دین سازی در دنیا رایج شده و از شیطان پرستی گرفته تا هر چیزی که می توانند ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دروغ بستن به خدا و پیامبر افزایش یافته و از قرآن تفسیرهای مختلفی می کنند، افزود: این مباحث ناشی از بی دینی و بی بصیرتی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه امروز شاهد شکل گیری داعش و تروریست های مختلف در اقصی نقاط جهان هستیم، تشکیل این گروهک ها را به منظور مقابله با اسلام واقعی دانست.

وی در ادامه با انتقاد از انجام منکراتی در جامعه چون تجمل گرایی و حقوق های نجومی گفت: امروزه متاسفانه برخی حقوق های نجومی را توجیه می کنند.

محمدی با بیان اینکه برخی منکرات را معروف جلوه می دهند و معروف را منکر، افزود: به عنوان نمونه می توان این مثال را زد که به خانم های محجبه طعنه می زنند و بدحجاب ها را مورد توجه قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه متاسفانه امروز رفتار و گفتار بسیاری از افراد با قرآن کریم همخوانی ندارد، گفت: 2.5 میلیارد مسلمان در جهان وجود دارند که اگر متحد بودند اروپا و اسرائیل جرأت این همه جنایت‌ها را نداشتند، تروریست‌ها نیز از نبود این اتحاد استفاده کرده و جنایت‌های بزرگی را در کشورهای نظیر سوریه، عراق و ... مرتکب می شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه افرادی هستند که حقیقت قرآن کریم را نمی‌شناسند و تنها آن را از نوشته‌ها می شناسند، گفت: باید به باطن قرآن مراجعه کرد و به آن عمل کرد.

محمدی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) است، افزود: آن حضرت به صله رحم تاکید فراوان داشتند که باید به این موضوع توجه بسیار داشت.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه از گرفتاری‌های بسیاری نظیر ورشکستگی، زندانی شدن و ... سخن گفته می شود که اگر به امر خداوند یعنی صله رحم عمل می شد به طور حتم چنین گرفتاری‌هایی هم نبود، گفت: تنها چیزی که مرا در همدان نگه داشته است درد فقر است که می شنویم مثلاً  فردی برق یا گاز ندارد، حال باید در شادی و گرفتاری به داد یکدیگر رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید به امر به معروف و نهی از منکر، افزود: 12 میلیون جوان در آستانه ازدواج در کشور وجود دارند که اگر زمینه ازدواج آنها فراهم نشود امکان دارد به سمت گناه کشیده شوند.

وی با توصیه به خواندن نماز شب، خاطرنشان کرد: امیرالمومنین علی (ع) در این رابطه می فرمایند «هر فردی شیعه باشد و نماز شب را کوچک شمارد از ما نیست» پس نباید از نماز شب غفلت کرد چرا که دردها و مشکلات را درمان خواهد کرد.

محمدی با اشاره به وضع نابسامان ترکیه، گفت: رئیس جمهور این کشور می‌خواست که درآنجا امپراتوری عثمانی را برپا کند و حال غده سرطانی تروریست به مردم ترکیه چسبیده است.

وی با بیان اینکه امروز در کشور اختلاف بین سران قوه خوشایند نیست و این جریان باعث شادی دشمن خواهد شد، گفت: از زمانی که این اختلاف ایجاد شده سران ضد انقلاب خارج نشین به قوه قضائیه حمله کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه فشارهای مختلفی به کشور از سوی دشمنان وارد می‌شود، افزود: این آرامش و امنیت در ایران به خاطر آن بوده که ما فشارهای بسیاری را تحمل کرده‌ایم.

وی بیان کرد: دولت اعتبار خوبی را در خصوص وام ازدواج مشخص کرده است که می‌گویند بانک‌ها زیر بار این موضوع نمی‌روند که اگر مشکل موجود حل نشود جامعه به سمت فساد بزرگی خواهد رفت.

محمدی افزود: کسانی که در این زمینه توانایی دارند بخل نکنند چرا که اگر کمک کنند بسیاری از فسادها کاهش خواهد یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار