بقایی با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه 20 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود افزود: سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه سخنران این مراسم است.
کد خبر: ۳۵۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 04 January 2017
معاون فرهنگی سپاه استان همدان گفت: یادواره شهید "مصطفی احمدی روشن" با عنوان "مصطفای شهید" در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ علی بقایی اظهار داشت :با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی نمادهای جوان مومن انقلابی و مدیریت جهادی  یادواره  شهید مصطفی احمدی روشن  با عنوان "مصطفای شهید" در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور تجلیل و معرفی بیشتر این شهید گرانقدر سلسله برنامه‌هایی در سطح کشور برگزار می‌شود که نخستین مراسم در محل تحصیل وی در دانشگاه صنعتی شریف، دومین مراسم در زادگاه ایشان شهر همدان، سومین مراسم در شهر یزد زادگاه مادری، چهارمین مراسم در نطنز کاشان محل کار و پنجمین مراسم نیز در کنار مزار این شهید عزیز در امامزاره علی اکبر چیذر برگزار می‌شود.

بقایی با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه  20 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود افزود: سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه سخنران این مراسم است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم مومن و انقلابی استان برای حضور در این مراسم گفت: این برنامه با حضور خانواده شهید برگزار و از فرزند این شهید گرانقدر نیز تجلیل به‌عمل می‎‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار